søndag 20. november 2011

OSLO HELG :-D !

Helga startet med koselig  ettermiddag /kveld med verdens beste kollegaer :-D ! Selv om forestillingen med YLVIS ikke helt nådde de høyder jeg drømte om. Energien de formidler på TV var ikke helt tilstede syntes jeg ....

Jeg skulle overnatte i Martes nye leilighet  der pappan hadde drevet med div. snekker og "årne" arbeid hele lørda`n.

Etter ei god natt`s søvn våknet vi til kaffe på senga... og videre en nydelig frokost :-D ! 

koselig frokost hos marte

Mens Marte forberedte middag gikk vi en tur i nærområdene og forbi Hjemmets kolonihager!

Søndagstur i Oslo

Etterpå gikk vi ned på St.Hans haugen og NØT godsakene på PASCAL

DSC00640

VI var også innom GUTTA PÅ HAUGEN - som er et ELDORADO for matglade folk :-D !

Gutta på haugen

På turen tilbake  var det også masse artig å se :-D  :

DSC00652

DSC00650 

Mulig jeg hadde tenkt meg om en gang før jeg hadde bestilt meg time her ..... ;-)

DSC00639

Dagen blei avslutta med middag  hos Marte sammen med begge jentene våre - takk for ei flott helg :-D !

VI er verdens heldigste !

 

4 kommentarer:

Marte sa...

Jeg er også verdens heldigste, bare så dere vet det :D Vedlig koselig med besøk!

margrethe.jaastad@live.no sa...

Hei Runa
Det er første gangen eg er innom bloggen din,og eg sitter bare å gaper av beundring,og ikke minst VILJESTYRKE!DU ER LITT AV EI DAME;FORBILDE,DET GÅR ANN!Er selv innenfor vekt i forhold til høgden min,men kondisen er på bånn,innfeit som min mann sier.Min bedre halvdel tror desverre det går ann å sitte seg slank,eter så lite osv.Innerst inne vet han det,men det er det å komme igang,må finne ut av det selv,slik som eg med røyking.VILJESTYRKEN,det er mulig!!!
Beste hilsen Quiltegleder Margrethe Jåstad

Sexy Sadie sa...

Jeg vet hvor jeg skal henvende meg for å få tannen min røsket ut. ,)

trine40 sa...

Heia! Lenge siden sist nå, men jeg er omsider i bloggmodus, og leste gjennom kapitlene i din veg mot målet som lettere og sprekere. Utrolig inspirerende, for nå er jeg på slankern...
Ikke sikkert du husker meg en gang, men vi møttes i Trondheim da Betty og koret mitt hadde konsert i Vår Frue Kirke.
Nå er jeg ikke til å kjenne igjen, trill rund og misfornøyd. Kommer til å stikke innom her når jeg trenger eksemplets makt. Nå er jeg hvertfall motivert!
God søndag!