torsdag 22. september 2011

GOD JUL ;-)

Verdens aller beste lillesøster treffer jeg alt for sjelden !

Derfor ga jeg henne et gavekort på en hyggelig lunch i julegave

... i  2010 ;-) !  Nå er det snart JUL igjen og veldig på tide å løse inn gavekortet !

DSC00273

Vi hadde en kjempekoselig stund på Skrågata Mat og Vinhus i dag !

 God Jul

Jeg er så takknemlig for at jeg har ei feiende flott , ungdommelig,

snill , engasjert , klok , fresk , sporty og EKTE søster!

Tenker på alle flotte stunder vi har hatt og gleder meg til MANGE flere ! Håper Vesterålen blir realitet til sumaren :-D !

TAKK FOR AT DU FINNES !

5 kommentarer:

Trine sa...

Takk for en koselig stund:) morro å ta en tur til Kongsberg, det er ikke ofte. skal hilse fra Trine-tutt (dro ikke nedover)- Hun sier at det må være veldig koselig å ha en søster........ Å det er det jo!
klem

Trine sa...

Det er lillesøster som skriver dette da.... men det skjønner du vel;)

Runa sa...

:-) Hils masse til Trine! Vi får til en samling med søstrene suse og søskenbarn en gang !!!?

Marte sa...

SÅ koselig :) Gavekort er alltid fint, for det kan spares...! Jeg er glad for at søstra di er tanta mi ;)

Håper vi sees alle sammen igjen snart!

Runa sa...

:-)