lørdag 13. august 2011

UTROLIG FLOTT KVELDSTUR TIL VINOREN 11 august

Jeg har lenge hatt lyst på en tur til Vinoren .

I dag kom jeg dit med verdens kosligste turfølge !

DSC00138

Koselige stier.. og idylliske steder i sola... hele veien !

DSC00135

DSC00142

Første stopp var Dronningkollen 752 moh. Den lå flott til i kveldssola og hadde kjempefin utsikt (så Drammen derfra)!

vinoren 2

Turleder har stor kunnskap om gruvene og historien - det var kjempeartig å lære! Timene går fort i godt selskap og det blei seint før vi kom hjem.

DSC00156

Sist på turen hadde vi kafferast med utsikt til Knuten.

DSC00163

Månen hang full og pen - kveldslufta var kald (ca 5 grader)da vi snudde nesa mot byen igjen.

TUSEN TAKK FOR EN FANTASTISK KVELDSTUR EN VANLIG TORSDAG ETTER JOBB :-D !

(alle bilder er tatt med mobil og kvaliteten er deretter.... men "å fange øyeblikkene " gjør jeg best med den -DA må det bare bli sånn)

1 kommentar:

irina sa...

Heisann Runa. Så hyggelig å høre fra deg igjen. Hadde helt glemt deg, nå som jeg begynner med den store livsendringen skal jeg komme innom å bli inspirert her. Og så hyggelig at du syns jeg er vakker...ble veldig rørt <3
Ha en fin helg. Stooooor varm klem