onsdag 4. mai 2011

"På halv snei" i KØBEN ;-)

TAKK til PEERS REISESERVISE og representanten derfra som booket reisen for oss og sørget for at alle kom seg vel ombord på DANSKEBÅTEN !
DSC02941


(Line fra Peer`s Reiseservice med helt nye Luis Vitton briller fra HM)



DSC00599-1


Meg og lugarkompissen min! Vi delte lugar og hotelrom ....vi delte også ei kvart flaske hvitvin første kvelden!!! - Til alles store forundring ! Jeg tror de tenkte at HER skal vi VIRKELIG ta den heeeeelt UT ;-)!


Champagnefrokost


Nyhavn


Vel framme i Køben fredag morgen tok vi en dejlig frokost MED Champagne før vi begynte på shoppinga!


Nyhavn


Nyhavn


Vi vandret i handlegatene i Køben i flere timer. ..men det blei bare titting ;-) VÆRGUDENE VAR PÅ VÅR SIDE !


Etterpå var det litt bryllupstitting på rommet før vi dro ut for å spise middag! God mat og høy stemning ;-)


morgentur2


Lørdag morgen i halvsjutida gikk jeg meg en morgentur alene! Det er noe av det koseligste jeg veit.


morgentur 1




morgentur3


Det var en vakker stund!


Etter en god frokost og koselig kaffeprat dro vi ut på tur.


Vi hadde lyst til å se fristaden Christiania men fikk høre at den var stengt. Vi gikk likevel bort for å se . Der var det opptog og demonstrasjoner .Det viste seg at fristaden skulle åpne igjen kl 12 samme dag ! Vi fulgte toget fra torget og hadde en kjempeopplevelse der inne !!



opptog


Fra torget.


Mens vi venter på at opptoget skal gå er det liv og røre!




opptog2



Christiania har bare vært stengt i 3 dager.... og makan til halloy!




Cristiania



Det var ikke lov til å ta bilder i Christiania.... men jeg tok noen i utkanten! Der hadde vi en veldig stemningsfull tur :-) :-) !!



Jeg er veldig blond når det gjelder "stoff"....men nå veit jeg iallefall åssen hasj lukter ;-)!



Etter turen i Christiania tuslet vi mot hotellet .På en hyggelig brygge restaurant ble det både vin , mat og underholdning ;-) !




luis vitton briller mat og vin



Så var det bare å hente kofferter og dure i vei til Danskebåten!



DER avsluttet vi med STIL !!!



det blei MYE champis



Takk til gode kollegaer for en VELDIG koselig tur til KØBEN!

3 kommentarer:

Line A sa...

Det var en KJEMPE tur til Køben, og DU Runa var en av de som holdt stemninga på TOPP !!
Takk for at du lærte meg å like sjampis igjen ;-) <3
Linepineklem

Peer Andersen sa...

Ser ut som dere hadde en fin tur til København. Hilsen Peers reiseservice.

Runa sa...

:-D VI hadde en kjempefin tur!Peers reiseservice er et fantastisk byrå!Tror heeeelt sikkert vi kommer til å bruke det igjen :-D!
Line - Jeg gjorde så godt jeg kunne.... før sengetid :-D !