søndag 23. januar 2011

GODE DAGER I HEMSEDAL


"Så godt som" ei HEL uke fri !
Ble brukt på BESTE måte !
Mye ski .....


og en HEL dag sammen med en vakker liten gutt
-og noen timer med både han og søstra !


Det ble både aking , pusling og herjing :-)!
Vi er kjempeheldige som får LÅNE!


Disse nettene har hatt et fantastisk måneskinn!
Oppe i fjellheimen er det ikke så mye konkurerende lys
og måneskinnet blir MAGISK !


Natt til lørdag sovnet vi med fratrekte gardiner
og månen som lyste inn på oss.....

Jeg tror helt sikkert at man blir snill av sånt!

De som kjenner meg vet at jeg ikke sover lenge om morran.
Lørdag morgen kokte jeg oss en kopp kaffe og gikk tilbake til senga .
Jeg slo på radioen og vi fikk høre et nydelig program om godhet.
Det var en vakker start på dagen.
Anbefaler ALLE å høre denne snutten her
eller lese et lite utdrag her

TROR MAN BLIR SNILLERE AV SÅNT OG ;-)
Ha en GOD uke !

3 kommentarer:

marte sa...

Åh... så mange nydelige stemninger :) Håper på en tur til Hemsedal snart!

Runa sa...

Det hadde vært hyggelig å ha deg med!

Ingunn sa...

Hørtes helt deilig ut! Det er i fjellet en finner roen! Ha en fin helg:)