mandag 29. november 2010

ADVENT

advendt

Kjøkkenet har fått julegardiner og stjerner er på plass både "her og der" !

På første søndag i advent hadde vi en koselig tur på skogsveier med gode venner

g og jo og i

Været var vilt og vakkert! Vi fikk også en nydelig middag etter turen :-) !

I dag har vi unnagjort både skitur og styrketrening før kl 11 .......og det var SÅ idyllisk i skauen!

Det fine hjertet oppdaga jeg ved siden av skiløypa :-)

funkelia

Løypekjører`n kom rett etter oss så vi hadde flotte spor.

SYNTES ADVENT HAR BEGYNT VELDIG BRA JEG :-)

3 kommentarer:

marte sa...

Høres ut som en super start på advent... fint hjerte i skiløypa!
Jeg gleder meg til å komme hjem til det julehuset :)

Runa sa...

:-)
Jeg gleder meg masse til dere kommer hjem :-)

Ildergreien sa...

Vi er da allerede i rute...

SS