lørdag 2. oktober 2010

TRENING ;-) !

Siden jeg startet med trening for flere år siden har jeg drevet med SPINNING ca 3 ganger i uka i tillegg til styrketrening .

Jeg har likt spinning veldig godt men kjenner nå at jeg har behov for litt NY inspirasjon!

spinning[1]

75 spinningen med EspenSense på onsdager er jeg selvfølgelig fremdeles med på ! Den timen er GULL ;-)

De to andre dagene har jeg prøvd meg på KRØNSJ MOVE med Wenche på Sense.

Jeg har knær som ikke liker hopp og sprett , dårlig koordinasjon men lysten og viljen er der ;-)!

DSC00809_thumb[1]

Det er artig når jeg får det til.. da GIR jeg skikkelig GASS og lever meg heeelt inn i bevegelsene ;-) ! -Så plutselig ser jeg at DE ANDRE er videre med helt andre bevegelser ;-) og jeg hinker liksom litt etter for å komme inn i takten.... ;-) sånn går nu dagan !! Merker også no rart med kroppen...som jeg ikke har merka på spinning : det er liksom en del "løse deler" på meg.....når jeg hopper ;-) ;-) ! ! ! Har ikke tenkt å gi meg ennå. Knea skriker litt i svingene ,men jeg håper og tror at både de og treningslysten holder ;-)!

nr2[1]

Styrketrening gjør jeg fremdeles i sal for meg selv og med veldig god hjelp av Bente på fredager. Har også prøvd meg på Wenches RÅSTERK som er styrketrening under veiledning av henne. Det er en super time!

Skal man få "stjert" inærheten av denne er det vel bare å stå på ;-)!

grace12_1225112699_thumb[1][1]

He he... den var kanskje "litt" over MÅL ;-)

Merker veldig godt at kroppen min er i endring.... egga har snart gått ut på dato ....men heldigvis virker høna ennå ;-)! Overgangsalder gjør definitivt noe med kroppen! Har ikke samme trøkket som før....noe jeg liker dårlig :-( !! Jeg er flink til å psyke meg ned med dette ! DET er FRYKTELIG dumt !!

MEN jeg vet at tankebildet kan endres om man vil og JEG VIL !!

Egil Søby skriver veldig mye bra om dette temaet -vel verdt en titt:
Han sier så riktg -
“du må være før du begynner, og begynne før du blir”!

GOD HØST !

Tar med Bjørn Terje en gang til : DETTE er ekte ærlighet ;-) jeg bare elsker`n!

" target="_blank">' target=_blank>Bjørn terje

1 kommentar:

marte sa...

Forandring fryder! Og Bjørn Terje er bare herlig ;)