søndag 24. oktober 2010

Å bli et halvt hundre år....




Jeg har grua med veldig til å bli 50 år !



Nå ER jeg 50 , og ser at dette var ikke noe å grue seg for ;-)


Jeg hadde bestemt meg på forhånd at jeg ikke skulle ha noen stor fering av dagen .
Litt feiring ble det alikevel :-)!

Jeg er så heldig at jeg er medlem av en meget eksklusiv klubb som heter trådløs... -på møtet vårt den 12 oktober ble jeg feiret med både vin , gavedryss og gode ord !!



De oppmuntret meg med at : jeg måtte være kjempefornøyd med å være i bedre form når jeg er 50 enn da jeg var 40 ! DET trengte jeg å høre!



Den 21 til 22 oktober ble jeg invitert til Oslo på Stand up show med Pernille Sørensen av verdens aller beste lillesøster.-Vi overnattet på hotel og spiste deilig middag på JEROMES .

(fra Jeromes )
DET VAR SUPER KOSELIG !

Det har blitt gaver , blomster




og koselige samlinger med familie og gode venner ;-) !

MEN DEN SPENSTIGSTE GAVEN VAR NOK DENNE:

fra en nydelig nabo gutt( med Robert Redford øyne..) på mine døtres alder!
....Han hadde hørt at jeg syntes jeg var gammel og grua meg til å fylle 50! Han overleverte denne 6 pakka med følgende kommentar: Runa - bøtt nedpå dissa ..så blir du så ung du vil ;-)!!!!
SMEEEELT :-) !!!

8 kommentarer:

Åsta sa...

Ja! du har virkelig grunn til å være fornøyd med forandringen fra du var 40, nå orker du jo mye mer!
Morsomt med ølboksene!!
Takk for koselig bursdagsmiddag, og supert selskap på oslo-turen! Fint kjøkkenbilde, kanskje du skal gå til filmen ;) klem fra lillesøster (gla` i deg!)

Runa sa...

;-)! Det er du som skal ha takk veit du! Fordi du er akkurat den du er!Klem tilbake

marte sa...

Ja, tenk på det - du har gjort en kjempe jobb siden du var 40... det er ikke mange som kan måle seg med det! Du er verdens beste 50-åring og jeg veldig stolt av - og glad i deg :)
(Tusen takk for en koselig feiring!)

Runa sa...

Takk tilbake ;-)!!

Ildergreien sa...

Gratulerer kjære.

SS

Betty Boom sa...

Runa: Kan ikke du hjelpe meg og inspirere meg til å være i bedre form når jeg er 50, enn jeg var da jeg var 40. Forøvrig var jeg 70 kilo da jeg var 40, men kreften 2 år etterpå, gjorde at jeg mistet et grep på disse 70 og er nå 95 kilo. Slutter med kreftmedisin om 2 måneder. Og det skal gi et løft sies det....ka du trur?

Runa sa...

SS: Takker masse ;-)
Betty :Sender deg en mail ;-)

Betty Boom sa...

Flott.