tirsdag 24. august 2010

Mere GULL ;-) !

Denne damen har mye klokt å dele med deg
Hun sier blandt annet : vær i den tilstanden du selv ønsker .


Jeg sier at:
øyeblikkene er rett foran nesa på deg - du må bare ta de med deg.

Jeg er så glad for at jeg kan ta med meg små stunder som fyller meg med en stor lykkefølelse
-til dager hvor jeg trenger påfyll ...eller bare ta en liten "time out" midt i dagen :-) man blir GLAD av sånt.

Her er noen fra hytta sist uke:


En nydelig stund skulder mot skulder med kjæresten min i hytteveggen en søndag morgen - med "Naturens verden" på radioen og glimtvise solstråler som varmet oss.
En liten "topptur" til Vidhøvd



...å komme over et fraflyttet reir i skigarden ;-)


-å ha en hel dag med en liten diamant som mer enn gjerne
vil hjelpe til med å reparere skigarden :-) :-) :-) :-)



:-) :-) :-)

Jeg har mange sånne steder i "hjertet mitt" som jeg har tatt med meg
-prøv det DU også ;-)

3 kommentarer:

marte sa...

For et nydelig innlegg mamma! Jeg skjønner godt at dette er fine glimt som du gjerne tar frem... Må bare huske hvor man plasserer dem ;) Dette skal jeg prøve å huske på!

Runa sa...

:-)!DU er nå veldig flink til dette allerede du da!

=Anja sa...

Så bra at du har "funnet frem",Runa:0)
Du drar oss med deg:0)