mandag 24. mai 2010

PINSE :-)

- og arbeidshelg :-)!
-Den gikk "som en vind" med veldig hyggelige folk på jobb og meget godt samarbeid!
Etter endt vakt i går

ble det et lite glass på verandaen i sola!



Om kvelden hadde vi en middagsinvitasjon hos Torun og Idar


Der fikk vi nyyydelig middag med god vin



og deilig kake til kaffen!

Det ble en veldig koselig kveld!

o-0-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-0

I dag ble det morgentur til Korset med kjæresten min og NY PERS på tida for meg (i år)!

FLOTT å ha en "Hare" foran ;-)!

4 kommentarer:

marte sa...

Ser ut som en vellykket pinsehelg med alle riktige ingredienser! Den kan vel egentlig ikke brukes bedre... god blanding av vin, hyggelig selskap, god mat og morgentur...!
Du er flink til å bruke tida riktig :) Vil gjerne være med til korset en dag i sommer.

marte sa...

...forresten grattis med ny pers da ;-)

Runa sa...

Vi snakka akkurat om det i dag..pappa og jeg..at det hadde vært hyggelig å ha med dere på tur dit :-)!Jeg gleder meg allerede!

Peer Andersen sa...

Hei. Gratulerer med ny pers. Hva er rekorden din opp dit? Har vært opp dit 3 ganger nå, senest i går under Grand Prix.