torsdag 27. mai 2010

Nå nærmer det seg ;-)

- 1 JUNI flyr kjæresten min og jeg pluss 2 sykler til Kirkenes !
Etter en overnatting der tar vi Hurtigruta
til Narvik (ankommer fredag morgen).
Der tar vi syklene fatt i retn. Ballangen og slekta ;-)!
Der blir vi i helgen.
Mandag 7 juni starter vi på sykkelturen sørover til Kongsberg!
Vi tar buss gjennom noen tuneller i starten...
er det bare å klinke til....


Vi er forberedt på bratte bakker , regn og motvind men håper på sol , medvind og varmt vær!
Uansett skal vi nyte livet og hverandre ;-)!
Kjæresten min har "prøve satt opp" det gamle teltet sitt fra 70 tallet...jeg har vasket innerteltet
- så her er det duket for idyll!
Vi overnattet en heftig natt i dette på bryllypsreisa vår ;-) kanskje det bir en reprise på den !!


Fyldig referat følger når vi kommer hjem ......
en gang i juni ..eller ?

6 kommentarer:

marte sa...

Det blir så spennende - og jeg tror dere kommer til å få en fantastisk tur, uansett :) Det er veldig tøft å kaste seg ut på en sånn tur - Gleder meg til fyldig referat!

Ildergreien sa...

Det hørs steinherlig ut. God ferie.

SS

=Anja sa...

Virker som det blir en fantastisk fin tur ja- og kjenner reiselyst allerede:0)
Kom innom i Trondheim da- på turen:0)
Klæm båda:0)
Slutt

Runa sa...

Takk alle tre ;-)!
Anja: vi plinger på når vi nærmer oss!

Surfine sa...

Ønsker dere en fantastisk tur!!! kos dere glugg!!

Runa sa...

Takk Bente :-)!Vi har svart belte i DET!