søndag 25. april 2010

ARTIG :-)!

For et ca 1 år siden ble jeg oppringt av Monsterfilm......
- jeg trodde det var telefonsalg og slang på røret et par ganger......
før de fikk forklart meg at DET var det ikke ;-)!
Dette handlet om at de skulle lage en serie om Amerikanere som hadde røtter i Norge-
en konkurranse som het ALT FOR NORGE!
Premien skulle være et stort slektstreff med "sin familie"!

Deborah som er i slekt med meg gikk ut av konkurransen denne uke og navnet hennes med mail adr. ble frigitt til meg. Morgenen etter programmet ble vist -lå det mail i mailboksen min fra henne.




Hun sendte også hilsen via et videoklipp på TV NORGE


klikk her :
-åsså hilsen til Runa da gitt :-)!

Nå har jeg mailet tilbake ;-) så kontakten er i gang!

3 kommentarer:

Ildergreien sa...

Det her kan jo bli veldig spennende da. Hun såg jo koselig ut.

SS

Runa sa...

:-)Tror absolutt dette er ei hyggelig dame!

Ildergreien sa...

Dere er ikke så ulike.

SS