lørdag 20. mars 2010

Playitas dag 6

Onsdags spinn med Espen en lørdags morgen i mars utendørs !!!!




Fra 9 til 10 var det spinn ;-)Flott time som vanlig!!
-Selv om mange merket turen til Gran Tarajal i beina...noen så mye at
de ikke var med ;-)!

+Og Helga
Men disse var her :-)!

(Tone og Helga )

De kasta seg tilogmed til vanns med klea på etter timen !!!

Videre hadde jeg flere planer for dagen men beina mine var ikke helt gode i dag....
Dette blei derfor en hviledag ;-)etter spinninga -og jeg trukke det gjorde no`!


På ettermiddagen blei det fotballkamp med tunell syn :-)!!!

DET var et syn kan du tro !

Jeg pleier ikke å legge ut bilder av folk uten å spørre....men her syntes jeg at folk ble veldig anonyme med den trakta og tar sjansen !
Jeg haaater ballspill...
men det ser absolutt ikke sånn ut her ... ;-)!!!
Utrolig artig!
Kvelden ble avsluttet med en felles middag :-) Kjempekoselig!

Ingen kommentarer: