fredag 19. mars 2010

Playitas dag 5

Topptur til Gran Tarajal

I dag skulle hele Sense gjengen gå over toppene til Gran Tarajal :-) DA hadde Birgit dagen !!! Det er ikke lett å følge henne i bakkene ! Da fikk jeg ligge "på hjul" med henne!

DSCI0002

Kjempefin tur! Vi døpte denne veien "Champagneveien" ;-) siden sekkene var gode og tunge ;-) på veien tilbake over toppene! Men det tok vi bare som ei styrkeøkt!

Badet

Badet var pyntet i dag ;-)selv om dette sikkert er en søknad om driks fra vaskedama ..var det veldig koselig!

Da vi kom tilbake ble det ei stund ved basenget!

Hadde veldig lyst til å prøve mer hopp og sprett time! Men før det var det stretch & relax ....ikke den helt store oppvarming til step puls timen.....

Stretch & relax

Kroppen hadde helt sikkert godt av det men jeg titta mest på himmelen ;-)

Men så blei det heldigvis (tror det het det ..)Step puls ;-) med Wenche ;-)!

step puls 2

Gøy var det i allefall ;-) og bittelitt lettere enn forige gang...trinna altså...for timen var da jaggu slitsom nok ;-)!

Dette SKAL jeg gjøre mer på Sense når jeg kommer hjem ;-)

Det ble Champis i dag også og en stemningsfull stund på verandaen.....sammen med Helga,Reaog sjølvaste Birgit!

Dagens champis

Dette er en vakker drøm... tenk at jeg får være med på dette!

1 kommentar:

Åsta sa...

Dette ser jo veldig morro ut, skjønner at du koser deg;) klem klem