fredag 5. mars 2010

Det har kommet FUKT

i kleskapet mitt !!!!
Det det ha gjort ;-) for HELE sommergarderoben min har KRYMPA litt !



Nå er gode råd dyre.... for det er bare en uke til jeg skal bruke de!
T shirt er greit for de er tøylige....det er værre med buksene !
De har ikke mye elastikk i livet og lager en litt
ekkel MUFFINS fasong
når jeg har de på!
Det er liksom ikke så mye sommerklær på markedet akkurat nå heller... ;-)


Ja ja..jeg får nok bare presse de på
-og håpe at knappene ikke flyr i synet på folk ! :-)

Manglende energi og mindre aktivitet har gjort
NOE utslag på livlinja ser jeg ;-)!
Heldigvis er energien på vei tilbake og da øker aktivitesnivået også !!


GOD SOMMER !!!

5 kommentarer:

Ildergreien sa...

Hmm, du får prøve å krympe dem bittelitt da. ;)

SS

Runa sa...

;-)

marte sa...

Det er fort gjort at klær krymper i skapet... vinteren er lang - og sommeren virker så langt unna ;-)
Jeg tror du kommer langt med noe lekkert badetøy! (Veit at de har fått inn litt noen steder allerede...)
Det kommer til å bli en strålende sydentur uansett muffinsfasong eller ikke - det er jeg HELT sikker på :)

Runa sa...

Sydenturen blir FANTASTISK!!!
Uansett muffins - vær og vind .... ;-)for det har jeg bestemt meg for !

Sylvi sa...

Kommer du på en metode som hjelper for muffins så si i fra! Rompa og låra mine krymper, men tror du magan forsvinner?? Nope! >:-(

God tur! Det blir deilig med ferie!