lørdag 13. februar 2010

ENDA MER Å GLEDE SEG TIL :-)

:-) i midten av mars skal jeg reise til Fuerteventura
sammen med mange treningsglade damer som trener på
SENSE!

Aller mest gleder jeg meg til å være på tur med
mine to trenings venninner Rea og Birgit ;-)!!
Det kommer garantert til å bli MYE LATTER!
De inspirerer og gleder meg hver gang vi møtes !!!
Vi er store i kjeften og kaller oss GULLREKKA!
Andre kaller oss kanskje "skravlerekka"eller "fniserekka" :-)!
Vi har det iallefall veldig gøy sammen :-)!

Her skal vi bo

og trene

:-) :-) :-) Tuddelituuuu :-) :-) :-) !!!!

(Nå leste jeg akkurat på FB at Rea har tatt ansvar... hu driver å tester ut champis som bør passe for GULLREKKA på turen :-)!Jaggu BRA! )

4 kommentarer:

marte sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
marte sa...

Dere kommer til å kose dere glugg ihjel;-) Det høres fantastisk ut, skjønner godt at du gleder deg! Blir sikkert spennende å trene der, er jo ikke ofte man kombinerer ferie og trening...!
- og høres ut som du har det perfekte reisefølge! :)

Runa sa...

:-)Ja jeg rå gleder meg!

Ildergreien sa...

Det blir artig ja, våren holder på å komme for fullt der nede i mars også. Så du får med deg sesongstart både der og hjemme.

SS