onsdag 27. januar 2010

Tirsdagsfri og skitur rundt Ravalsjø ;-)


7 kommentarer:

marte sa...

Nydelig!! Dere er så flinke til å komme dere ut :)

Drømmer'n sa...

Var jo trollsk stemning det der. Flinke dere er. Kan du ikke sparke meg bak, så jeg kan komme ut å få sånne opplevelser også? ;o)

=Anja sa...

Hmmm- Sier som Anne Grethe Preuss:
Fryd ligger å venter på deg--Bak neste sving....:0)

Runa sa...

Marte::-)
Drømmer`n:tid kommer ;-)
Anja:Det var veldig godt beskrevet :-)akkurat sånn det er!

Tigergutt sa...

Oh Lord så nydelige bilder! God kaffe i morgen Runa, jeg ringer deg, tenkte å komme en tur til uka;-)

Ildergreien sa...

Ser ut som ett landskap hvor tussene kommer frem for å gi seg til kjenne for menneskene.

SS

Runa sa...

Tigergutt : Velkommen ;-)
Ss: :-) :-)jeg syntes jeg så noen :-)