søndag 31. januar 2010

Skøyteprinsesse ;-) ! ?

....ikke i det heeeelt øverste skiktet kanskje ;-)



-Vi skal ha skøytekveld med jobben førstkommende fredag.
Jeg har "kjyti" på jobben av at jeg :
var en jækel på pirrrruetter en gang....!
I dag måtte jeg ut for å overbevise meg sjøl
om at jeg klarte å stå oppreist på skøytene iallefall !
Okay ;-) det gikk ikke så aller værst!
Jeg er sterk i beina og har mer stabilitet i kroppen enn før....
men noen Sonja Henie er jeg nok ikke ;-)!
Spørs om jeg må være litt beskjeden med gløggen i starten...
eller kanskje tvert imot !!!
VI SKØYTES!

6 kommentarer:

marte sa...

Fin stil :) Tviler ikke på at du takler skøyter! Gleder meg til å høre hvordan det går med litt gløgg som styrkedrikk... Da blir det sikkert mange nye varianter av pirrrruetttter ;)

Runa sa...

He he:Satser på strutteskjørt og ...sykkelhjelm!Eller styrthjelm..?

Ildergreien sa...

Det er du og Sonia Henie, vet du.

SS

Tigergutt sa...

:-)

=Anja sa...

Hærrli:0)

Runa sa...

Tuddelitu :-)