søndag 24. januar 2010

FINE DAGER I FJELLET ;-)

Vi dro til fjells allerede på torsdagen.
Mesteparten av torsdagen var det litt "årnings" i Gol.


(badstu/smøre/snekkerboden var stemningsfullt innhyllet i rim )

Fredag var det - 10 grader og lett snø ;-) Ingvar skulle gå 4 mils runden og jeg 2 mil.
....noen dager går ting helt av seg selv....andre går det ikke i det hele tatt!
Jeg var tom i kroppen etter 1 km... :-( Det var overhodet ingen gli fremover-ikke bakover heller :-)heldigvis! MEN jeg kom meg rundt!-Og gudskjelov tok ikke Ingvar meg igjen før jeg hadde kommet tilbake på hytta....
Vi hadde satt på badstua og nøt den og en kald en ;-)!
Lørdag måtte vi besøke småttingene i Gjærde :-) :-) SMELT!!!!!

Vi prøvde etter beste evne å stelle sauene til kvelds - sånn at Ingvars bror kunne skravle med oss isteden for å stelle ;-)!
90 åringen hadde overoppsyn ....så det gikk vel ganske greit !



Litt koselig og da :-)!



Søndag ble det en tur sammen rundt Lausjø
før vi dro hjem til byen for en ny uke :-)!

6 kommentarer:

marte sa...

Fine og stemningsfulle bilder :) Godt å se at dere har hatt en koselig helg!
Jeg vil også en tur til Hemsedal snart - håper det ikke blir så alt for lenge til :)

God ny uke til dere begge to!

Ildergreien sa...

Virker som ei fin helg, og jeg antar dere ikke lastet ned noen sauer fra fjellet og tok med hjem.

SS

Runa sa...

Marte:bli med når du vil :-)!
Sexy:He he :-)hadde vært koselig å hatt et par sånne i uthuset!

Tigergutt sa...

ÅÅÅ der så det skjønt ut! GOD NY UKE!

=Anja sa...

Sånne poster giver energi:0)

Runa sa...

Tiger og Anja ::-) :-) :-):-)