søndag 13. desember 2009

PÅFYLL av LYKKE

Tenk å få oppleve en sånn HIMMEL !!!!
Jeg har hatt arbeidshelg denne helgen. På min vei ut i dagen møtte dette synet meg!
På CD spilleren hadde jeg en cd med PETER JØBACK som kom i posten i går fra ei nydelig jente. Jeg hadde spilleren på full guffe med Ave Maria og Stilla natt for å nevne noen ...
Det var virkelig påfyll til alle sanser! Tårer trillet - og jeg tenkte på hvor utrolig heldig jeg er som får oppleve sånne øyeblikk. TAKK!



TENK å finne sånne gleder på sin vei en søndag i DESEMBER!


Jeg tar nesten alle bildene mine med tlf. min ... det er den jeg har for hånden når øyeblikket er der. Den er jo selvsagt for dårlig til å få fram hvordan det egentlig var ... men jeg har bildene i hodet!





Påfyll er også en nydelig stemning på kontoret i pausa .Nydelige mennesker som gir hverandre GOD ENERGI! TAKK FOR DET OGSÅ !

6 kommentarer:

=Anja sa...

Bare vakkert:0)

Runa sa...

Anja:;-)!!!

marte sa...

Nydelig...! Jeg synes telefonen gjør en ganske så god jobb jeg. Og du er spesielt flink til å utnytte den, fange øyeblikk og stemninger! Det liker jeg :) Vakkert innlegg som setter i gang tankene!

Runa sa...

Marte : Takk! Ja det er viktig å se litt rundt seg-det er så mye vakkert !

Ildergreien sa...

Utrolig bra himmel og fine bilder ja.

Her har det kommet litt snø, vi får se hvor lenge den får ligge.

SS

Tigergutt sa...

Nydelig!! Din gamle arbeisdkollega fortalte meg i dag at det var over en meter snø på hyttene på eggedalsfjellet, Dvs hytta mi på NOREFJELL OGSÅ...:-) koselig.god ny uke!GID!