fredag 25. desember 2009

MERE JUL :-)

Julaften blei en veldig koselig dag :-) som startet med en laaaang morgen
i juletreets stemningsfulle skjær.
Videre var det sein julefrokost hos tante og onkel :-)
vi går ikke sultne derfra kan du si .... :-)
Veldig godt og koselig.

Videre var det kos i heimen og ribbeforberedelser. I år skulle jeg prøve "Helstrøms ribbevariant" . LITT "skeptisk" -for man kødder ikke med julematen veit du :-)! Men det blei VELDIG bra !

Kvelden var koselig og det blei gavedryss på alle :-)! Lotta kjedet seg veldig og syntes det ble alt for lite gaver på henne :-(!



I dag 1.juledag :En liten skitur først på morran . Så var det samling av hele familien hos "brorsjan"! Han er kjempeflink til å lage hjemmelaget rull og vi fikk med oss en halv en hver da vi dro !!! Han er også flink med hammer -sag mm.:-) Jeg ble kjempeimponert over AKVARIET som han hadde motert som en vegg mellom bad og gang! På det øverste lille ser man inn på badet - på det nederste lille ser man fra badet ut i gangen !TØFT! Om jeg hadde hatt sånt så skulle jeg invitert mange kjekke herrer på dusj!
GOD JUL videre!

6 kommentarer:

Sylvi sa...

Brosjan din er super!! og Lottas kjedestilling likeså ;-)

God jul!

Runa sa...

:-)!

GundaM sa...

Du for en nydelig katt, blogg den mere!!!

Håper du har en fin fin jul der nede, det ahr du sikkert med all snøen ;)

Klemx10

Tigergutt sa...

Flotte bilder!! Godt nytt år!

Ildergreien sa...

Godt nytt år, Runa.

Runa sa...

Gundam:Takk det skal jeg!
Tiger:Godt nyttår til deg og!
Ildergreien:Godt nytt nyttår tibake ;-)-så koselig at du titter innom!