tirsdag 8. desember 2009

HELT TYPISK ;-)

..... meg når jeg har litt overskudd av energi!

Da setter jeg igang med MANGE ting på en gang ! Mandag  hadde jeg fri og benyttet formiddagen til å bake Sarah Bernard. Deretter trening og malingskjøp! SPARKLING og koselig kaffe og "prøvesmake  Sarah" besøk :-) av søs m/fam!

Startet med penselen 0700 tirsdag og var rundt  med første srøk kl.1200!

stue 017stue 002

 stue 018  stue 016 stue 020

Jeg gleder meg til å pynte med masse RØDT til jul i år!!!

Etter en treningsrunde og mer malingskjøp dro jeg i gang med støk nr 2.(skulle sikkert venta til i morra...men det har IKKE jeg tid til ;-)!) Nå er jeg nesten rundt for 2. gang...men MÅTTE sette meg i go`stolen for kvelden!

5 kommentarer:

marte sa...

FY SØREN!! Her går det unna!! ;) Veldig typisk deg ja.. Men du får virkelig ting gjort da! Dette tror jeg kommer til å bli kjempefint - jeg gleder meg veldig til å komme hjem til et "nytt" julehus :)
Og i tillegg har du unnagjort sarah-baksten!! (Nam!)
Ikke slit deg helt ut da... Julevask og mer bakst skal i alle fall vi hjelpe til med når vi kommer :)

Åsta sa...

Du har trykket nå ja, stå på! Det blir skikkelig delikat med den lyse fargen, skaper harmoni, og tingene på veggen vil komme bra frem. Takk for Sare smak, nydelig. Jeg skal prøve å få på mer sjokolade jeg og, men det må ha noe med personlighet å gjøre, gjerrig...?! Tv ene er instalert, skikkelig krye de med 50" ern da! Har blitt healet - armen er bedre:)

Runa sa...

Marte:Sarah gikk nesten helt som smurt i år!jeg visualiserte at jeg var verdensmester i sarah!..det gikk litt til helvete med noen når sjokoladen skulle på -men neste år er jeg verdensmester der og!
Søs:Så bra at armen din er bedre!Det var utrolig koselig å treffe de med 50" ;-)!Ikke rart at de er stolte!Håper armen blir meget meget bra før jul!Hvis ikke veit du at jeg kjenner søstra til snåsa mannen ;-)!

Ildergreien sa...

Så hurtig du er.

Den her uken har vært uka hvor jeg ikke har fått en skit gjort. Jeg må hive meg rundt i morgen og det tidlig.

SS

Runa sa...

Sexy:Takk!Akkurat nå har lufta gått ut av ballongen...
3 strøk måtte til-innimellom julebord -jobbing og trening!Super fornøyd!Jobber best under
press ;-)!