onsdag 23. desember 2009

GOD JUL

JADA :-) -vi ER i MÅL !
Det har tilogmed blitt 7 slag i boksene! Jentene har blitt flinke til å bake :-)!
Siste jobbedag før jul i dag - har fri helt til 29/12 :-)!
Den 18/12 kom jentene hjem og vi startet jula med julekonsert i kirken.Litt felles innsats med vasking (med måte!) i heimen og vi var raskt i mål.
I dag har vi gjort de aller siste forberedelser.Juletreet er pyntet og er som vanlig
ALT for stort ;-) !! Det er tradisjon :-)-vi kjøper juletre som hadde passet i et stort herskapshus - noe vi langt i fra har ;-)! MEN vakkert ER det!

Jeg har vært på kirkegården for å legge på krans(hjerte) og tenne lys i kveld. Jeg pleier vanligvis å gjøre det på julaften morgen.
ER glad jeg gjorde det i kveld! Der var det mange som hadde tenkt på sine og hele kirkegården funklet av lys - vakkert!

Mobilen klarte desverre ikke å få noe bra bilde av det :




Nå har vi spist julekveldsmat - freden har senket seg
og jeg ønsker ALLE som titter inn en GOD JUL!

4 kommentarer:

=Anja sa...

Nydelig post Runa!

Drømmer'n sa...

God Jul Runa!
Vi var også på kirkegården i dag, koselig tradisjon.

Runa sa...

Anja:Takk - er et følelsesmenneske jeg :-)
Drømmer`n:JA det er viktig med tradisjoner.Takk for koselig besøk av ei nydelig frøken ;-)!

Surfine sa...

Riktig god jul til både deg og dine Runa! kos dere masse:o)