fredag 11. desember 2009

Fredda`n :-) den beste dagen i uka !
























Denne uka har spurtet avsted!
Baking,trening,litt jobbing,sparkling og maling! Er i støtet for tiden!Deilig!!!! Må spare litt ENERGI til JUL.... så nå sløver jeg foran TV`n :-)! Trener splittet styrke program for tiden - føler at det er en liten opptur!
























Elin sender alltid koselige dikt på julekortet :-):

KORT DAG

Desemberdagen spenner ikke
buen for høyt.

Sakte rusler solen
korteste vei over jordene.

Forsvinner i frossen skog.
Stille går nattsøster runden.

Helge Vatsend

3 kommentarer:

Tigergutt sa...

Du er så flink Runa!Jeg har og så malt stua og gangen denne uka, alt må være fint til bebisen kommer:-)Tror du vi rekker å møtes før jul? Vi får meldes! DU ER EN HERLIG PERSON! Stå på! Glad i deg!
Elly

marte sa...

Godt å se at du har mye energi! Og du er ikke akkurat en person som sitter å sparer på den ;) Har du overskudd bruker du det for alt det er verdt! Du er kjempe flink - gleder meg til å se den nymalte stua når jeg kommer hjem.
Også gleder jeg meg veldig til julefeiring med dere :)
Nydelig dikt forresten...!
(Husk å ta flere velfortjente pauser i godstolen innimellom da)

Runa sa...

Elly på pelly :-)!Takk!Jeg tenkte på deg i dag!Da jeg tente røkelsen på kjøkkenet!Huske du da det tok fyr..."og dem flaug ut og inn"!
Åssen går det med bebisen ? Alt vel!Om du er i byen så hadde det vært kjempekoselig å se deg! send en meld.Ingvar vil også gjerne hilse på deg :-)!Klem
Marte mor:Vi skal få verdens koseligste JUL :-) som starter den 18 med julekonsert! Gleder meg til du kommer hjem!