søndag 22. november 2009

FLOTT AT NOEN TAR INITIATIV

til samling!

DSC00858

Takk Bjarne :-)!

DETTE BLE EI KJEMPEKOSELIG HELG ,  SNØ VAR DET OGSÅ! 

DSC00859DSC00861

Det var hardt i løypa selv om det var mildt.Jeg hadde START  tape under skia og hadde kjempe bra feste.

DSC00857

Det var kjørt opp løype til Blommeslettan og videre mot Gravset. Mot Golsfjellet var det tråkka spor.

DSC00862

Vi NØT de flotte omgivelsene i fulle drag !

DSC00860

"Steikje fine Kari" overasket oss med pinnekjøtt!

:-) jeg vet ikke.....om det var ølen etter skituren som gjorde at det lekre skjerfet hennes holdt på å havne i kålrotstappa :-) !!!!!

DSC00865

Med eller uten skjerf :-) - så smakte dette fortreffelig !!

Vi spilte Trival Pursuit utover kvelden og Kongsberg slo Grålum/Oslo på målstreken! MEN ,vi har blitt eldre! FOR makan til ståking med briller for å lese både spørsmål og svar !!!! Det var maaange seriøse svar underveis:Som svar på spørsmål om hvor høy en struts kan bli kom det tørt fra han med de beste kommentarene:Hvis han går på heroin kan han bli veldig høy..... :-)!

 DSC00876

Hvem som først ble trøtt....? DET snakkes ikke om! Men kaffen /levende lys var klar da de som la seg sist sto opp søndag morgen  :-)!

3 kommentarer:

marte sa...

Det ser/høres ut som dere har hatt en strålende helg - på alle måter :) Synes jeg ser dere ståke etter briller ;) Men hvis det er det eneste man merker - så kan det ikke være så ille å bli eldre...! Dere holder dere nå godt med eller uten briller!
Og jeg tror kanskje jeg veit hvem det var som blei først trøtt... Men til gjengjeld er personen veldig god på morgenstemning ;)

Runa sa...

:-)Takk Martemor!Du kan glede deg til vinterstemning neste helg!

Helle Kjersti sa...

Å,det så herlig ut å gå på ski. Håper det kommer litt snø her på vestlandet også! Og takk for kommentar hos meg.