torsdag 12. november 2009

EN VAKKER DAG :-)!

2 ganger i året treffer jeg en gjeng med verdens flotteste damer!

DSC00853 DSC00854

Vi jobbet sammen på Strømsø Sykehjem på -80 tallet! Hver gang er det som vi skulle ha gått av vakt i går...  :-) ! Tonen er der fra 1. sekund - og vi LER fra vi kommer til vi går! Tiden der var en FLOTT tid! Vi hadde et helt spesielt samhold og hadde en stor ansvarsfølelse for både pasienter (het det den gang ;-)) ,avdeling og hverandre! ALLE hadde ARBEIDSGLEDE!! Jeg er veldig glad for at vi klarer å holde kontakten! Gerd inviterte oss hjem til seg på kjempegod mat i spesiellt koselig miljø!  DETTE er VITAMINER !!!

hjerte7  hjerte7

I Drammen traff jeg også helt tileldigvis ei dame som har betydd veldig mye for meg :-) !!!! Jeg kaller henne  min x-svigermor ! Jeg har ikke sett henne på veldig mange år , men hun var minst like vakker som jeg husker henne! DET var KJEMPEKOSELIG :-) :-) !!! Hun var en stor del av livet mitt i veldig mange år og er et vakkert menneske ! 

  hjerte2

6 kommentarer:

marte sa...

Så koselig å lese :) Det er viktig med sånne vakre dager!

Runa sa...

:-)!

Surfine sa...

Det er ikke noe som er så godt som tid med gode venner!

Ildergreien sa...

Gode venner som kjenner en godt og ens historie, ikke minst er gull verdt.

Jeg har heldigvis noen slike selv også.

SS

Runa sa...

Surfine og sexy :
Jepp , det er fantastisk!Så herlig at tiden bare spooooles tilbake helt av seg selv!!

Surfine sa...

Sees i morgen, jeg tar med kortet dit jeg:o)