søndag 25. oktober 2009

MINNER !

JEG BLE SÅ GLAD NÅR JEG FANT IGJEN BABY TØYET SOM JENTENE BRUKTE DA DE VAR SMÅ!!!

Jeg trodde jeg hadde kastet det ved et uhell - men heldigvis hadde jeg ikke det! Jeg er en " jækel " til å kaste ting nemlig ;-) ........ men ikke skatter som dette - heldigvis !!

baby tøy 1

Mamman min er super flink til å strikke - og strikket dette til sitt 1 barnebarn! Kjolen var Marte`s 1. julekjole -husker at den kostet litt for mye ;-)!

25 oktober 015

Marte`s (og Mari-hun arvet) 1. sparkebukse str.52 - var ALTFOR stor !

25 oktober 017

Lekker cordfløyelsdress ;-) som jeg sydde sjøl i ammetåkens lyserosa skjær :-)!

25 oktober 016

Fant også denne løyerten som jeg fikk av Gommo. Hun hadde sydd den til sine barn-dvs.at kjæresten min har brukt den :-)!

VELDIG ARTIG Å HA DETTE ! SKAL LEGGE DET PÅ ET VELDIG LURT STED NÅ .... :-)!

Utrolig hvor mye man får gjort når det er litt treigt vær . Bilen er full av rot og skrot -hvor i heee... kommer det fra!!

Ønsker alle ei flott uke!

2 kommentarer:

marte sa...

Åhhh så koselig!! Så godt at du fant det igjen :) Lå sikkert på et veldig lurt sted...! Gleder meg til å se det i virkeligheten til helga :)

Runa sa...

Det lå på loftet...jeg trodde det var en pose med ..søppel !!
Nå skal det pakkes etter alle kunstens regler og merkes med store bokstaver!Du kan glede deg til å se loftet foresten...pappan din er en kunstner ;-)!