torsdag 29. oktober 2009

BLIR MAN SUPER KOKK ....

av å lese  kokebøker?

Jeg har ennå ikke gitt opp håpet ;-)!

 kokebøker samlet 4

Til inspirasjon på kjøkkenveggen...

kokebøker  samlet

-men det blir mest mat for øynene...

kokebøker 006 

 

kokebøker 001

 

Jeg elsker å drømme om smaker av "det gode liv" !

 

kokebøker 013

 

kokebøker 009 

Dette bildet har hengt på kjøkkenet siden den

fantastiske sykkelturen i Provence 2002!

Det finnes bare EN tur som denne!

Oppskriften er:

10 fantastiske personer

ubegrenset livsglede!

høy "stetteføring"

sol

vennskap

latter

galskap

sykkel

vakkert landskap

:-) :-) :-):-):-):-):-):-):-):-)

6 kommentarer:

Åsta sa...

Det er viktig å få litt inspirasjon, og våge seg frempå og prøve noe nytt. Jeg har blitt inspirert av deg jeg:) Gode venner som man kan dele mat og tanker med, er iallefall en viktig igrediens!

Hipp hurra, og gratulerer med bursdagen i dag begge to, både over og under 50!! vi sees ;)

Ildergreien sa...

Du, jeg er en elsker av kokebøker selv og har drøssevis av dem. Jeg har satt meg i selen og bruke dem bittelitt.

Planen var og lage en ny matrett ut fra en av dem en dag i uken. (fisk først og fremst) Det har virket hittil og jeg har plutselig så mye mer middagsretter og ta av.

Hilsener Sexy Sadie som ikke får til å logge på med sin ordinære nettidentitet.

Runa sa...

Søs:Tusen takk!-og takk for bugnende kurv,kattesokker mm.:-) ikke minst veldig koselig besøk!
Sexy Sadie: ;-)takk for tips!Det skal jeg jammen meg gjøre!Veldig koselig at du tittet innom!Jeg liker veldig godt bloggen din!Du skriver STERKT!!

Ildergreien sa...

Runa: Takk for at du liker bloggen. Jeg har fått så ymse reaksjoner etter at jeg begynte å legge ut erotika.

SS

Runa sa...

Sexy!...ikke alle tør å være ærlig mot seg sjøl!Ikke alle er like flinke til å sette ord på kropens sug og følelser(savn?) som deg!Takk for at du KAN og GJØR det!

Ildergreien sa...

Vel, jeg har en del elskere, mem savner en kjæreste. For å si det sånn.

Jeg er ikke redd for å skrive hverken om det som skjer eller det som jeg lengter etter.

SS