mandag 14. september 2009

TEAM BUILDING

Sjefa vår jobber jevnt og trutt for de ansattes "ve og vel"!



Denne lørdagen dro hun igang teambuilding på DAGALI! Det ble en fin dag for meg og en kveld med god mat og bading i stampen for resten av gjengen !

Vi hadde veldig lyst til å vise hvor stor pris vi setter på henne og hennes omsorg for oss. Derfor gav vi henne Begeistringen! Den ble hun veldig glad for å få.......selv om hun ga røyken fra bålet ... skylda for at tårene rant litt ;-)!

Vi hadde div. aktiviteter


VINNER! Ingenting å si på innsatsen :-)!


Noen hadde skikkelig draget på rockering!!!




Jeg skulle videre til min barndoms dal - til Stølen som er arven etter pappan min! Søstra mi og mannen hennes har tatt over den - men jeg får besøke :-)! Det er alltid helt spesielt å komme dit. Måtte sette inn det fine stemningsfulle bildet av sjølfolket selv om søs var bekymra for morrasveisen :-)!

Dette var ei flott helg!

3 kommentarer:

marte sa...

Fin stemningsrapport og flotte bilder!! Du er flink :)

Runa sa...

;-) Takk!

GundaM sa...

Så flott et innlegg, tenk å bli satt slik pris på da!!

Og sveisen ja...Her skulle man stort sett ha gått med parykk eller ahtt døgnet rundt ;)

Klem og ha ei fin uke videre Runa!