søndag 20. september 2009

FIN UKE OG FANTASTISK HELG!

Tirsdag var vi på sommerens siste tur (og første...!) med Ingvars "lillegull" M 635 csi 1985 mod. Det er alltid veldig koselig !

635csi M

Resten av arbeidsuka gikk rasende fort ;-)! Onsdag var det 75 min spin for første gang i høst! Tungt men deilig! Jeg er i gang med styrketrening og hadde PT på fredag!Deilig å bli skikkelig våt i luggen igjen! Beinet funker knallbra!!

Fredag dro vi til fjells! Lørdag morgen våknet vi til høy klar høsthimmel og strålende sol ! -Tenkte at vi må være verdens heldigste!! Vi dro på sykkel tur rundt Storevatten over Golsfjellet!

kjempefin sykkeltur 190909

Vidunderlig vakkert VÆR! Sånne dager er det veldig lett å være kjærester! Jeg har akkurat lest :

jeg elsker deg

SKYND DEG Å ELSKE av Laila Lanes og tenker på hvor ufattelig heldige vi er som kan nyte livet sammen på denne måten !!

sprudlende dråper

Vi fikk CHAMPAGNE da vi hadde sølvbryllup i sommer...den har vi spart litt på. Men noen sier at man skal drysse litt glitter på hverdagene - DET gjorde VI! Vi boblet hele ettermiddagen :-)!

Ei fin uke ønskes alle - GLITTER behøver IKKE å være Champagne !

3 kommentarer:

=Anja sa...

Godt:0)

Runa sa...

ANJA:Takk!Skulle ønske jeg kunne dele litt glitter med deg....!

marte sa...

Flott innlegg mamma!! Du har blitt en reser på bilder og collager ;) Og litt glitter i hverdagen er viktig - var på tide med den champisen!!