fredag 28. august 2009

ET HØYRE KNE SOM KAN BRUKES TIL ALT !

-IKKE bare "spasering" ;-) !

At jeg har vært overvektig i mange år tidligere har "skylda" for dette.... :-( ! Godt det kan fikses! Jeg har operert det venstre tidligere på NIMI Ullevåll (Hjelp 24) ved Henrik Hofgaard med veldig bra resultat !



Alle er spesielt hyggelige der :-)! Fantastisk at man er frisk og rask med en gang man våkner fra narkose! Det har ikke vært vanlig for meg ! Jeg vet at dette blir veldig bra og gleder med til fjelltur når beinet sier GO ! - Men ..... jeg skal gjøre som jeg har fått beskjed om vedr. hvile , bevegelse og trening ;-)!

GOD HELG ! Jeg skal følge Birken på TV og sportstracker i morra !

3 kommentarer:

GundaM sa...

Ja, hør på hva legene sier du. Hvile bevegelse...bloggings ;)

Kos med besøk fra deg i bloggen igjen Runa. God helg!

=Anja sa...

Tiltredes:0)

Slutt

Runa sa...

Gundam og Anja : :-)!