fredag 31. juli 2009

FLOTT UKE I VEKSLENDE VÆR PÅ SALTØ !

Vi har hatt ei flott uke på Saltøgården selv om værgudene ikke har vært helt på VÅR side ;-)! Vi har bodd i et koselig hus med flygel og har hatt musikk til både frokost og middag!

saltø 003

Heldige er VI som har med egen pianist!

Vi ha hatt tur på standa - til ;-) glede for små og store !

DSCI0010DSCI0008



-og sykkeltur til Strømstad ..som vi timet helt perfekt med konditori besøk når regnskura kom ;-)!!!

DSC00714

To av gutta tok en litt lengere tur på "racer "enn dette "on road " følget her !

I dag har besteforeldregenerasjonen fått med seg to søte små på en koseslig morgentur! Det ble IDYLL med leik i vannkanten og seiøse samtaler om viktige ting ....og blåbær både i munn og på strå! KAN LIVET BLI BEDRE !!!! :-) :-) :-) :-)

I morgen 1/8 er det hjemtur for Ingvaldsen med frue via Grålum for Grenseritt fest :-)!!!



Det beste av alt er at dette var 1 ferie uke....2 igjen :-)!

5 kommentarer:

marte sa...

Dette så virkelig idylisk ut :) Fint å se at dere koser dere og nyter ferien!!

Koselig koselig sa...

SÅ koselige bilder fra en fin tur du deler med deg. Strømstad er en fin by ja, sier til maken støtt at ok der kan jeg godt bo hehe;)
nå har min tante og onkel kjøpt seg en hytte rett utenfor der, så da blir det nok noen turer ja :)

Kos deg videre i ferien din, jeg koser meg veldig i min :)

=Anja sa...

Utrulig nydlige bilder igjen:0)

trine40 sa...

Dette såg bare herlig ut!
Ferie ved sjøen er fantastisk!

GundaM sa...

Hei der Runa, så utrolig trivelig med besøk av deg i bloggen min. det er jaggu meg lenge siden men ser du har det bra og kosa deg i sommer vaffal;)

Nattaklem fra meg