søndag 7. juni 2009

Helgene flyr så fort.....




Forige helg var det Pinse.Da nøt vi livet i Hemsedal :-) Det var kjempevarmt !
Vi hadde fine turer både lørdag og søndag. Søndag (bildet over )ble turen avslutta på stølen til Bjarne bror.Der fikk vi både kaffe, kvikaku og lapper!





Jeg måtte sjekke ut om det er kommet fugler i fuglekassene på hytta :-) :-) - og DET ER det!






Så var det lammeidyll på heimplassen til Ingvar der Bjarne bror har tatt over odel`n!-Det er ALLE glade for :-)! Jeg kjenner ingen som er så flink med dyr som han! Som en god venn beskrev: han sørger for at sauene får et meningsfylt liv på jorda !















Dette er rene idyllen! Både over og under....






Denne helgen har jeg hatt arbeidshelg - om ikke rene idyllen ...så ABSOLUTT godkjent ;-)!




Ha en fin uke!

3 kommentarer:

Lilly Craft sa...

Herlig! :D Det ble bypinse på meg i år. Akkurat som det ble bypåske og byjul og byvinterferie og i sommer blir det for det meste bysommer. Kanskje en bitteliten chartertur til syden for å slange oss på beachen.
:D

Runa sa...

Ikke et vondt ord om byen ;-)!
Men jeg liker også stillheten i fjellheimen :-)!

=Anja sa...

Nydlige bilder ,Runa:0)