fredag 15. mai 2009

LANDEVEI SYKKEL ;-)!

 

DSC00644

Landevei sykkelen min ble alt for lite brukt i fjor! Den er NY ,lett ,RØD og flott ! Det er GRENSELØST GØY å suse avgårde på den....særlig når man har en sprek mann foran som "drar"!!! Selv om det noen ganger føles som om jeg prøver å nå igjen en rakett!

Spinning timen på fredag morgen er litt for kort...men alikevel akkurat passe  lang etter ei styrke økt med PT! Følte at jeg hadde litt mer igjen i beina i dag og lot meg friste til en tur med kjæresten min! Det gikk greit  ;-) selv om hastigheten gikk litt ned mot slutten - så ble det 4 mil.

Formen min er veldig bra. Jeg "lader" meg opp på "magneten" om natta og har nok hatt veldig godt av avbrekket fra ordinær trening som jeg hadde før Påske!

Jeg har fortsatt med YOGA ved siden av styrke og spinning.Det kommer jeg til å fortsette med!Tror jeg har godt av den kombinasjonen ;-)!

Håper det er flere enn meg som er igang med å NYTE vår/sommer!

GOD HELG!

2 kommentarer:

=Anja sa...

Lykke til Runa:0)

Runa sa...

:0)Takk Anja!