søndag 5. april 2009

DURACELL.......



Jeg har i hele vinter manglet energi......

-jeg har sjekket meg på kryss og tvers....uten store avvik !

Lav B12 med påfølgende tilskudd uten de store form hevinger!! Merket litt piff etter de 2 siste sprøyter :-)!Men ingen "kjempeform"!Har følt at musklene mine ikke har hatt kraft...og jeg som syntes jeg har vært kjempe sprek tidligere !

Har i det siste kuttet ut ordinær styrke trening og har kun drevet med yoga.Har ikke orket spinning eller store utskeielser på ski fronten . Har ikke trent så lite på mange år!

Har spurt meg selv om jeg har vært deprimert ...men svart benektende på dette :-)!VET godt hvordan det er å være DET !

Har overgangsalder symptomer uten de helt store utslag på prøver. Natte svette har jeg fått god hjelp med av AKUPUNKTØR! Energien derimot har latt vente på seg..... :-(!



Som en liten "prøve" fikk jeg låne en magnet madrass .......... noen dager !



Kjære vene :-)! Første natta jeg sov på den madrassen våknet jeg av at jeg måtte tisse veldig mange ganger og MYE !!!! Jeg var veldig mye våken men når morgenen kom følte jeg meg alikevel veldig uthvilt!
Neste natt var noe roligere men mange oppvåkninger... Men jeg hadde en energi den dagen som jeg ikke hadde hatt på LENGE!

Det er 4 natta jeg sover på madrassen til natten... !Sover fremdeles ikke helt rundt,
men jeg har en energi lik en "duracell" :-)!



OM dette er reelt , "psykisk" eller hva ...
driter jeg i ;-)!
Jeg skal ha en sånn madrass!
Ønsker dere ALLE en vakker PÅSKE!
Jeg jobber fram tilogmed torsdag..... :-)!Tilbake på jobb mandag så detblir bare ei vanlig helg. Men det er helt greit :-) nå er jeg nemlig veldig klar for sykkel føre!


DURACELL HILSEN FRA MEG :-)



Føler at jeg har "funnet igjen" meg selv.....for jeg er egentlig litt duracell... ;-)!

12 kommentarer:

=Anja sa...

Excellent:0)

Sylvi sa...

Høres litt mystisk ut for meg...

Kjipt å høre at du har mistet energi! Kan du ha litt for høye forventninger til fremgang? Du ville trolig vært Pippi på null komma null om du skulle holdt det tempoet hele tiden veit du ;-)

Ha en deilig påske!

Runa sa...

Anja: :-)!
Sylvi: :-)det er mystisk for meg og..!
Men jeg har vært veldig langt fra meg selv når det gjelder enegi siden lenge før jul...
Og jeg har ikke tatt det SÅ med ro på fere år...NOE rart er det..!
Skulle gjerne vært pippi :-)..men det blir jeg nok IKKE...det får holde med en vanlig meg :-)!
Kos dere i påsken dere og!

GundaM sa...

Hihi, så snedig . Høres ut som en spennende seng du ! Skal bli gøy å høre fortsettelsen. Kos dæ på fjellet, jeg har vært der idag, på nedoverski og nå lovte ejg meg selv og kauka til min mann; aldri mere!!! det går jo sååå fort og så er det så masse annet moro å drive med!

Vel, her kommer en liten energiklem fra meg ;0) Varer våren ut Runa!>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Runa sa...

Gundam:Takk for energi!Nedover ski er ikke for "gamle" damer :-)!Jeg har lagt de skia bort(for godt?)!
Ja den senga mi har jaggu blitt spennende ;-)!Jeg og gleder meg til fortsettelsen....ju hu ;-)!

Betty Boom sa...

Flott.

Anna løsning er:

http://www.ayurveda.no/

God påske vel!

Bettylove

irina /Alex sa...

Heisann Duracelldama.

Så bra !! Jeg har tenkt lenge på skrive å høre hvordan det er med deg. men tia går....
Særlig i det siste. jeg skulle ha slanket meg , men blir motløs....ingenting funke...
Gi meg noen kloke ord,...noe mombo jumbo slik at jeg kan bli tynn !!

Er så fortvilt ! Hvordan kalrte du dette !!

Påskeklem fra en tjukk irina :)

trine40 sa...

Interessant det der med madrassen. Venter på oppdateringen. Du er en veldig søt kanin-

=Anja sa...

Forresten:

God Påske til Runa og Ingvar:0)

Betty Boom sa...

Søv du ?

Runa sa...

He he! Jeg er travelt opptatt med å ta`n helt ut :-)!Energien varer!!

GundaM sa...

Innom for å sjekke batteriene dine ;)
Går bra håper jeg!!

Klem