torsdag 12. mars 2009

NY ENERGI

Jeg har lenge følt at jeg har manglet ENERGI jeg tidligere har hatt MASSE av !
Overgangsaldern`s herligheter med søvnbesvær , nattesvette ol. har mulig noe av skylda....

Jeg har ikke hatt noe å "trøkke med" på trening på leenge :-( ! Jeg har prøvd og prøvd....men kroppen svarer ikke som jeg ønsker !!


Har forandret på treningen og merker ørlite fremgang :-) :-) :-) ! Har kuttet ut styrke trening for en periode . Det har blitt veldig lite spinning , litt ski -men noen fine turer på beina.
Istedenfor ordinær styrketrening har jeg trent yoga ! PT timene blir brukt til yoga trening da trener`n min er yoga lærer også :-)!Veldig fint å få skikkelig veiledning!

Etter jeg begynte med yoga ....sover jeg MYE bedre ;-)!!!!
Nå gjelder det bare å spare litt på overskuddet.....IKKE bruke opp alt med en gang ;-)!
VÅR SOLA VARMER OGSÅ :-)......dette lover veldig godt!

7 kommentarer:

Surfine sa...

høres veldig bra ut at ting blir bedre. Yoga har jeg hørt mye bra om! Stor klem og god helg

Runa sa...

;-)TAKK!

marte sa...

Så godt at energien endelig er på vei tilbake igjen :)
Yoga og sol gjør susen! Og det er sikkert sunt å bytte litt på treningsformene - styrketreningen har du jo holdt på med veldig lenge - og kanskje litt for hardt?!

GundaM sa...

Og her sitter ejg etter en økt nede i kjelleren, nydusja og fin ;0) et er sååå deilig å røre seg litt, men ejg må innrømme det blir litt sånn hipp som happ her da...

Men yoga er sikkert kjempe, jeg qigonger jo og det er nesten det samme. Ja, ja nesten da får tømt hodet samtidig som jeg fisker opp ny, frisk energi i systemet ;)

Klem

Runa sa...

Marte:Jeg kjenner at det er veldig sunt å forandre litt ;-)...men jeg liker jo VELDIG godt styrke da!Deilig med energi i allefall!

Gundam:Så flink du er med trening da:-)!Ja yoga er deilig!Føler at jeg har MASSE å lære..men øving gjør mester!Og jeg øver daglig ;-)!

mari sa...

stå på mamma:D:D:D
hilsen mari

Runa sa...

:-)!Takk Mari mor!