søndag 22. mars 2009

EN DAG BLANDT BIRKEBEINERE !


Jeg hadde fått det ærefulle oppdrag - Å frakte 3 kjekke "ski gutter" i sin aller beste alder fra Kongsberg til Rena fredag 20 mars. Der skulle de overnatte før Birkebeinerstart lørdag.

Gutta var veldig spente dagen før DAGEN !Det største spørsmålet var: Hva i all verden skal man smøre med......!!! Tipsene var nesten like mange som antall startende :-)!


Jeg overnattet på Hamar.
Dro videre til Lillehammer tidlig lørdag morgen og fikk med meg MANGE målganger :-)!
Både de eldste klassene - blinde og svaksynte - elite klasser og selvfølgelig "guttas" klasser!
Det var kjempegøy!
Jeg fikk alle mellomtidene til gutta på mobilen og det var veldig spennende å følge med ;-)!



Jeg heiet jo aller mest på han her :-)!
Maks tiden til merke kravet var 7 min unna da han gikk i mål !Noe han bør være VELDIG fornøyd med etter aller første løp!
At noen tråkket trinsen av staven hans underveis i løpet var jo litt synd :-(!
Fint at han fikk nye staver av service personalet etter ca 1 mil :-) ellers hadde det blitt en veldig laaang tur!

HAN GLEDER SEG ALLEREDE
TIL NESTE ÅR!

10 kommentarer:

=Anja sa...

E det Ingvar på siste bilde??

Surfine sa...

wow veldig bra! Du må gratulere Ingvar, jammen er han sprek!!

Bente

marte sa...

Jeg er stolt av pappan min :)

Runa sa...

Anja:Jepp :-)!
Bente:Ja,det er veldig bra!Det er bra for "plagene" hans å være i god fysisk form!
Marte:DET har du all grunn til :-)!Han er jo verdens beste!

JULIE K sa...

Så spennende å få se på dette rennet. Det er jo nydelige forhold der oppe nå : )

Anemone sa...

Deltok ikke du da???
Sikkert mye morsomt å se også, selv for den som står på sidelinga :-))

Fin ukestart til deg.

Runa sa...

Julie:Nydelig !

Runa sa...

Anemone:Nei,jeg var heia gjeng
;-)...men kanskje en gang...:-)

GundaM sa...

Jøsses, for noen tøffinger de som går der!

og neste år blir du med og..? Helt sikkert klart det, det vedder ejg på sprek som du er!

Runa sa...

Gundam: ;-)skal se det gitt!