søndag 1. februar 2009

UKESLUTT :-)

o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-
Fredag startet med styrketrening som vanlig kl.0800.Videre ble det spinning og yoga til slutt
;-)! Yoga er gøy og jæv...vanskelig når man er så stiv!Men øvelse gjør vel mester her og..?!
Fredag er den aller beste kosekvelden i uka :-) så den ble avsluttet med deilig mat og godt drikke!
o-0-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-



Lørdag var vi invitert til teaterforestilling på Folkehøyskolen til yngste jenta :-)!
Vi gledet oss veldig og ble ikke skuffet!Hun har alltid hatt talent for sang ,dans og teater :-) jeg blir ikke overasket om hun velger den retningen videre i livet!





Kjempeflink Mari :-) vi gleder oss til neste gang!



Søndag ville vi på skitur fra Funkelia til Knuten.Det var kaldt men varmen kommer...for det er bare oppover ;-)!



Nydelig med vaffel og kaffe på Knutehytta før vi satte utfor bakkene ned igjen til Funkelia!Jeg liker aller best oppoverbakker!!!Jeg er skikkelig pingle utover...

8 kommentarer:

marte sa...

Ja, Mari var kjempeflink og det var veldig koselig å få komme på teaterforestilling :)
Flotte bilder fra skituren - så ut som en fin tur!!
Ha en fin kveld :)

Betty Boom sa...

Det med utforbakkene handler om å LET GO. Tror det er viktig å slippe taket en gang i blant og stole på at det går bra. Detter du, så detter du. Jeg øvde på det seinest i dag, etter gutta utfor bakken. Kjenne fuglene i magen, går, går ikke, klarer, klarer ikke. Viktig for balansen med slik trening som utfor bakker gir. Kjør på!

Runa sa...

Marte:Du kan bli med neste gang du er hjemme :-)!
Betty:Jeg vet at det handler om LET GO!-og det har jeg IKKE tenkt å gjøre :-)!!!Jeg har nemlig likt nedover bakker aller best før...har nesten aldri vært redd!Jeg gikk skikkelig ut i "spagetti`n" for et par år siden.Skaden sliter jeg fremdeles litt med..så derfor safer jeg heller!OG jeg får ikke så mye bedre kondis av å kjøre fort nedover ;-)...men det er jo GØY med fart da!

GundaM sa...

Ser ut til at du har hatt en fin helg Runa ;0) Lurer ofte på hva de to gutta mine skal ta seg til når den tiden kommer... Spennende.

Ha en fin ny uke der ute!

Anemone sa...

Deilig helg dere har hatt da, kos både utendørs og innendørs virkelr det til. Nydelig vintervær nå da, en skulle bare ønske en kune vært mer hjemme på dagtid, mens lyset ennå råder :-)

Tove sa...

Er imponert over andre som klarer å legge om, og få et mer aktivt og lettere liv. Flott gjort!
Har også gjort noe lignende for noen år siden, men har vel etter hvert havnet i de gamle synder;0 dessverre.
Ha en forsatt hyggelig kveld, hilsen Tove.

Betty Boom sa...

Men det kan være like anstrengende å SAFE og gå like gale, men okei...jeg gir meg. Du kan gå ned bakkene og. Det hender det jeg gjør :-)

Runa sa...

GundaM: :-) Anemone::-)
Tove :Tusen takk!Veldig hyggelig sagt!
Betty::-)!!Jeg er heldigvis sterk i beina og ploger som faaa... der det er brattest!..Men har nok vært en tanke mer elegant i tidligere tider...