lørdag 3. januar 2009

TreningsMÅL

denne våren:
Jeg SKAL klare CHINS
..helt uten hjelp.
Skal gå til innkjøp av stang til å ha i heimen.Da kan jeg trene ofte nok på dette!Får hjelp av PT (og kjæresten noen ganger) men det blir ikke ofte nok.




Utvikle styrken i kroppen min videre... Jeg liker jo spes. godt å ha god styrke i overkropp ;-) men jeg jobber med ben også.




Jobbe med mage/rygg..helst DAGLIG.




Forbedre kondisjonen: (fortsette å trene på løping)-Jobbe videre med intervall - sykkel inne på Sense og langturer ute på ski så lenge det er snø.




Mental trening:-det er like viktig som mat...og MÅ vedlikeholdes.

NÅ er det bare å brette opp armene - målene er klare og "fokusen" begynner å fokusere...NÅ!
Vil du værra med så heng på!

9 kommentarer:

trine40 sa...

Jeg får ikke til alt du klarer ennå, men henger meg på - må visst kjøpe ei sånn notatbok jeg også.

GundaM sa...

E å vil værra med ;0) Men å sende kondisen nedover til deg...Hihi, da hadde du blitt skuffa tenker jeg! Må jobbe videre emd den ja, klar over det!

Snø kan jeg vel heller hjelpe deg med, losser en container jeg og sender på toget ;0)

Ha en flott søndag der ute Runa, og hils katten! Her er de sååå glade for at nyttårsaften er over, du aner ikke;)

Sylvi sa...

Jeg kan og vil ikke henge på! Jeg har et annet fokus og mål :D

Du når det målet du vil! - det har du bevist mang en gang før!!

Nyttårsforsetter er en grei puff!

Sylvi sa...

Gratulerer med NY blogg!! Blitt virkelig lekker, Runa!

Helle Kjersti sa...

Hadde det vært en annen enn deg som hadde skrevet dette, hadde jeg tenkt at det var tvilsomt at vedkommende ville nå målet. Når det gjelder deg og trening har jeg stor tro....
Mitt mål er å fortsette på Friskis og Svettis!

Runa sa...

Trine:Man må ha sine egne mål!Og en bok til å skrive ned ting man vil oppnå er LURT.Og selvfølgelig må man si det til seg selv...helt til det blir en sannhet :-)!Lykke til på DIN vei!

Gundam:Fikk noen få cm snø i natt
;-)!Vi får backe hverandre opp underveis med kondis trening!En ting er sikkert:det krever litt trøkk!Lykke til!

Sylvi:;-)Lykke til på veien!Og takk for kompliment!Forandring fryder!

Helle Kjersti:Takk for stor tiltro;-)! Friskis og svettis er et veldig bra mål!Der kan du få så masse trøkk du sjøl vil!Lykke til!

Koselig koselig sa...

Hurra!!!! for deg! Du er bare så herlig inspirerende og flink! Jeg synes du er imponerende.
Jeg skal fortelle deg at jeg føler meg "råtten" innvendig for jeg får ikke trent,. Jeg har så mye skole å tenke på nå, at det stopper meg totalt. Heldigvis så får jeg gått og syklet hver dag til jobben, hele vinteren som sommeren. Det er ikke lengre gåtur enn 30 minutter hvorav 10 er i en beinhard bratt bakke!
Men det er bedre enn ingenting. Har en plan til våren: 8 uker med #du er hva du spiser" med ei venninne. Da blir det et nytt og bedre liv.
Bare eksamen den 20. er passert så skal jeg få trent litt igjen - det har jeg lovt meg selv.

Klem!

irina /Alex sa...

Ohh du er så flink. Må hente fram viljekraften....
Må innom her daglig for inspirasjon skjønner jeg :)

Klem

Runa sa...

Koselig:Takk!Den daglige turen din er gull verdt!Det er det jevne som teller!Så spennende med - du er hva du spiser da! Lykke til!

Irina/Alex:;-)!Om du har klare mål og en plan går det mye lettere!Lykke til!