søndag 25. januar 2009

SNØRIK HELG!


NOK snø ..er ikke lenger noe tema -for her har vi fått i mengder ;-)!

Helgen ble tilbragt på hytta og begge "Oslo jentene" ville være med!
Det ble ei veldig koselig helg med besøk av Beitostølens perle (-ei vakker lita jente på snart 2 år !), skitur og hyttekos.
Synd sånne helger går så alt for fort !
Vi har av og til klaget på at vi har litt liten gårdsplass!.....Ikke et vondt ord om str. på gårdsplassen i kveld da vi kom hjem til ...veldig mye snø ;-)!
Aldri så galt at det ikke er godt for noe :-)!!!

10 kommentarer:

Sylvi sa...

Kult bilde! Vi har heldigvis en nabo med traktor :-D ...så snø har ikke vært tema i større grad her på flere år!

Ha en fin uke, Runa!

Runa sa...

Takk!;-)Har så lyst på en liten sånn "firhjuls sak" som står på Steglet...den har både brøyteplog og ved henger...!Kunne tatt på meg oppdrag i nabolaget da gitt!

GundaM sa...

Hihi, tror jeg sender Mr E til snørydding skjønner jeg ;0)

Og du så flott et vinterbilde da! Her har ejg faktisk sittet ute i hagen idag, herlig og rene vårstemninga ;0) en kaldt...JA!

Og så må jeg bare si det at den maskina nede i kjelleren bare er helt knall, det er jo gøy jo!!!

Ha en fin start på den nye uka Runa!

GundaM sa...

Og ja, kom gjerne innom sjappa mi når du er på sisse kanter. Men gi lyd da så jeg får "fiffa" meg ;0) HIHI

Runa sa...

GundaM:"Crosser" er gøy!Veldig greit å ha treningsapparat i heimen - da kan man ta seg en tur når man måtte ønske!Klart jeg skal gi et pip ;-)!Om det blir salg av leiligheten til dattern min til sommer`n må vi nok opp en tur med "mors caramelle".

trine40 sa...

Du verden, så vakkert det er med snø. Her har den kommet og fosvunnet igjen flere ganger - gjerne blitt borte før jeg har rukket å ta fram skiene.

Si fra om du kommer oppover ja - var så flott å møte deg forrige gang:)

Surfine sa...

Flott snøbilde!!

...og ja jeg skjønner at dere syns plassen i gården var passe når dere måtte måke hjemme søndag. Hi hi...får du deg en sånn liten firhjuling er det det bare å kjøre en tur ned gata også;o)

marte sa...

Takk for en koselig - men i overkant snørik helg ;)

Runa sa...

Trine:Takk! I lige måde ;-)
Surfine:Ikke sant den er fin...Jammen skulle jeg måket hos deg og :-)!
Marte:Takk det samme!Men den gikk så alt for fort!

Sylvi sa...

En liten utfordring ligger i bloggen min!