mandag 19. januar 2009

FRIDAG



Deilig tirsdag morgen -og jeg har fri i dag :-)! Jeg syntes jeg har jobba mye i det siste fordi jeg jeg har jobba inn et par helgedager! Ukene løper avsted som vanlig med styrke og sykkel trening! Var på ei flott 75 min spinning økt på Sense i går!Den var knallhard og hadde en kjempeflink instruktør. Timen blir selvfølgelig som du selv vil..for man styrer jo belastningen selv.Men om man ligger i sone 3 på intervallene ....er man ganske pumpa etter timen lover jeg ...!Og formen blir fohåpentligvis mye bedre utpå våren!!

Nå koser jeg meg i sofakroken med frokost og frokost TV.Kattene stryker seg att og fram.....så hår fyker i alle retninger....og minner meg på at når dagslyset konkurerer ut stearinlyset her....bør jeg nok lette på rumpa !

10 kommentarer:

marte sa...

Ønsker deg en flott dag mamma :)
Håper vaskinga er fort gjort - så du kan kose deg resten av dagen!

Koselig koselig sa...

Du er flinK! Jeg kan følge med på din blogg og trening og være mentalt med deg... fra spøk til alvor. Hadde ikke det vært for at halsen min krisler nå så hadde jeg vært på MRL i dag gitt!
Men jeg skal få trent litt nå framover. Og så vet jeg at det blir bråstopp igjen så fort skolen blir krevende igjen, men jeg går og sykler hver dag (hele året) til jobben. Det er ikke langt, 30 minutter å gå (hvor de siste 10 er bratt opp!)

Vasking er også trening hehe... det pleier jeg å tenke. Det og kul musikk, boogie boogie :)

irina /Alex sa...

Du er så flink til å trene !!
Syns alt gåt tregt jeg...orker ikke å tenke slanking, men vet jeg må.
Er på pilates da to ganger i uka !!

Klem

Runa sa...

Marte:Takk!jeg fikk kost meg litt og...med den grå lille kattungen
;-)!
Koselig:Takk!Men tenk hvor bra det er at du har den daglige turen!Det mye mer enn mange gjør!:-)
Irina/Alex:Er ikke det bra da?!!!Pilates er bra trening ;-)!Du MÅ ikke tenke slanking...Prøv heller på noen små varige endringer!Jeg slutta å tenke slanking for 4 år siden ;-)!

GundaM sa...

Hei spreke deg!

Tenk hva som møtte emg i garasjen idag da jeg parkerte..? JOda en tomeske, med bilde av et eller annet treningsappetat på...

Nede i kjelleren står nå et monster av et apperat... Det er bare å gå på visstnok og bruke arma i samma slengen...Hmmm, nå blir det vel ikke tid til blogging lengre..Hihi

Ha en fin fredag der ute!

GundaM sa...

Runa!

Crosstrainer...Heter det virkelig Crosstarainer...? Så kult da, tror nesten jeg må hive meg på skiten ;0) HIhi

Spurte min mann hva maskina het men han ble svar skyldig.
Har løpt 3 km på 15 min i kveld ikke verst det!

Runa sa...

Om det er en sånn sak hvor du kan bevege armer og bein samtidig mener jeg bestemt at det heter det.Kjempeflott trening det da.Nesten som å gå på ski!

GundaM sa...

Hei Runa!
Javisst, det sa min mann også; Det er som å gå på ski jo! Og han glemte vel min fobi med skigåinga etter å ha blitt pisket oppoverbakkene hele oppveksten med en far i bratteste bakken som kauka at jovisst, dette gikk bra jo....Men dette er jo noe annet;)Slipper å kauke løype!!!!!

Men det verste er at det var jo søren meg ta moro også ;)))Må finne meg noe bra musikk og gå på.

Ha en toppers dag der ute;0)Med el uten ski!

Anemone sa...

God helg Runa!!

irina /Alex sa...

God helg !! Stor klem :)