fredag 9. januar 2009

Fredag, den aller beste dagen i uken !

...selv med arbeidshelg foran meg ;-)!

Jeg har alltid FRI på fredager , men starter dagen til vanlig tid.
Fast på programmet er PT time med Bente fra kl. 0800-0900! Jeg jobber hardt med styrken og det ER fremgang å spore ;-)! Hun er utrolig flink til å få meg til å ta ut det siste .... sånn at fremgangen kommer ;-)!!!



Kl.0915 er det spinning.Nå er det nytt år , ny timeplan og ny instruktør! Jeg har sett litt av Hilde tidligere og veit at det er trøkk i henne! Det var det så absolutt på denne timen !Full guffe fra start til mål! Dette kan jeg like å fortsette med på fredager framover. Det er utrolig viktig at den som kjører spinning timer har bra musikk og skikkelig trøkk sånn at man kan ligge riktig i pulssone for å få fremgang!Om det ikke er ordentlig trøkk har jeg problemer med å presse meg dit jeg skal.....







Etter endt økt ble det kaffeslabberas med naboen som jeg ikke hadde snakket med siden før JUL!! Veldig koselig!

Kjæresten min skulle ha en intervalløkt på ski ifølge treningsplanen hans. Jeg slang meg med ut i skauen og gikk en rooolig tur med meg selv. Det har blitt lite ski på meg denne uka så dette var nesten litt "dessert ;-)!




Nå er det sofakos med god mat og vin i gasset ! GOD HELG til alle!

5 kommentarer:

Sylvi sa...

Deilig å bruke kroppen :-)

Trond Viggo er knall han!:D Liker scotten veldig godt også ;-)

http://www.youtube.com/watch?v=DyrlD5O5p7k

God helg!

marte sa...

Så flinke dere er!! Sprekinger :)
Kos dere å nyt helga - vin må til, og det kan man fint unne seg etter sånne økter...!

Sylvi sa...

http://www.youtube.com/watch?v=JpjF61NApGs

GundaM sa...

God helg til deg og!

Du så flink du er emd denne treninga, men jeg er litt flink selv og nå faktisk...Men akkurat nå er det litt for glatt ute,men ritene mine de taes og det er deilig ;0)

Klem

Runa sa...

Sylvi:Scotten er herlig!Det var den du linket til også!Jeg kjenner litt igjen typen i jobben min....
:-)!
Marte:Jeg skal jobbe men skal kose meg litt og.. :-)
Gundam:Takk!Jeg gjør lettest den typen trening jeg liker!Riter er da veldig bra!Det er viktig å si til seg selv at man er flink!Og være fornøyd med det man gjør!Man kommer fort inn i en neg.spiral om man hele tiden måler seg med andre..!