tirsdag 27. januar 2009

En artig utfordring

fra Sylvi :-)!



Utfordringa går ut på...


*Open the folder "my pictures".


*In the 6th folder, take the 6th picture and post it on your blog.


*Write something about the picture.


*Challenge 6 new people to join this challenge.


*Put a link in their blog to let them know they are challenged.






Dette er fra en koselig sykkeltur på Rallarveien sommern 2008!Jeg syntes nesten dette var den fineste delen (mellom Haugastøl og Finse).Mye fordi vi var nesten alene på veien her siden mange tok toget til Finse og syklet derfra.

Jeg sender utfordringen videre til sjølveste ANJA, MARTE, TRINE, GUNDAM, IRINA og ANEMONE

3 kommentarer:

=Anja sa...

Hehe
Dette skal Sjølveste Anja gjøre i kveld!!!
Trenger sånne spark i ræva
Klæmmm
Slutt

irina /Alex sa...

Ha ha takk skal du ha. men hva gjør jeg da jeg har fem maskiner ...jeg tar nemelig å overfører på den maskina som er ledig. Neida i det siste har jeg vært flink bortsett fra at mine to er ødelagt å jeg låner en. Men tar den når jeg får det til.

Ha en fin dag min spreke venn.

klem

Anemone sa...

Runa, du burde jo vote at en trønder er litt rask i avtrekkeren, for den utfordringen tok jeg da på lørda`n æ sjø :-)))

Men utrolig morsomt å lese om ditt 6. bilde da!!

Ha en toppers kvel, og kryss finre for våre norske håndballgutter.