torsdag 1. januar 2009

2009 :-)

-SÅ VAR VI OVER I 2009!
Nyttårskvelden forløp seg veldig roooolig for min del :-)! Vi feiret kvelden sammen med min gode kollega og venninde Hilde og hennes mann.Hilde er en perfekt vertinne så der manglet det ingenting!! Jeg skulle tidlig på jobb 1. nyttårsdag OG ......jeg har katter som ikke liker raketter!Vi var hjemme rett etter kl.2400 og et glass deilig champagne!En veldig fin avslutning på 2008!

Jobb kl 0730.En fin dag på jobb :-)! Gode nyttårs ønsker fra alle! Godt å kjenne alle brukerne godt...sånn at alle kunne få det på sin måte på den 1. dagen i det nye året!

Jeg håper 2009 bringer utfordringer og glede! Jeg ser at mange ønsker seg god kondisjon i det nye året.....JEG OG!....Men DET kommer ikke rekende på ei fjæl! Mer om dette ved en senere anledning!

GI DEG SELV ET FINT 2009!

5 kommentarer:

irina /Alex sa...

Hria Runa :)

Håper det gikk bra på jobb i dag selv om du la deg sent i går !!

Ja det er vel bar å brette opp armene og begynne å slanke seg masse !!

Skal begynne å trene pilates to ganger i uka og bestemt meg til å gå ditt og la bila stå :)

Takk for at du er en inspirasjon, og 1000 takk for en hyggelig kommentar.

Må dette året bringe deg mere lykke og glede enn i fjor.....så vist du hadde ett supert år i fjor får du ett knall år !!

Stooor klem

Therese sa...

Hei Runa!!

God kondis hadde vært noe, en venninne ringte meg i romjulen og lurte på om vi skulle melde oss på Sentrumsløpet i Oslo....... Tror ikke jeg klarer å opparbeide meg nok kondis til det, men en spire et satt, så kanskje til neste år!!

Ønsker deg og dine alt godt i det nye året!! :o)
Klem

Runa sa...

Irina/alex:Takk for hyggelig kommetar! IKKE slanke...forandre livsstil-det er det som varer;-)!Lykke til!
Therese:Ta den utfordringen!Det er utrolig hva man klarer om man virkelig VIL!Lykke til!

GundaM sa...

Hmmm, sikker på det Runa..? Kanskje jeg finner en fjæl uten sidestykke ved neste strandbesøk...?
Neida, det meste må en vel ofre litt for å få ja ;0)

Selv driver ejg med snø måking for tiden, min mann er bestandig borte når snøen kommer...Har hatt en uke fri nå og når han da drar kommer snøen.Merkelig, skulle nesten fixa meg en elsker-masse trim i det og har jeg hørt...Neida, tuller nå ja ;0)

Go klem fra meg

=Anja sa...

Hehe
Jeg har nå installert en stk mini-dvd oppunder køysenga til Oda mens Olaf ligger på et anna rom
Oda ligg no å glane på Mummi

At æ ittj tænkt på det hær føøør:0)
No e hælga bærga:0)

Klæmm

Slutt