tirsdag 9. desember 2008

TRENING


Kan jo ikke skippe trening selv om juleforberedelsene står i kø.......... ;-)!


Har i hele høst hatt mindre energi enn vanlig pga. hormonelle plager. Prøvde med ekstra trøkk på kondisjonstrening fra i midten av oktober men følte at jeg var på "stålet" hele tida. Fikk også mindre veiledet styrke trening i timen da en del gikk bort til kondisjonstrening.


Jeg kommer til å bruke PT timene på rein styrke framover.Jeg liker veldig godt styrketrening og elsker følelsen av styrken i kroppen ;-) !!


Stort sett er det styrke 3 ganger i uka og spinning 3 , men jeg kommer nok til å variere litt nå når det er skiføre ;-)!Kondisjonen har ikke "tatt av" som jeg håpet, men jeg tror det blir lettere nå som hormonplagene er på bedringens vei :-)!


Ingen grunn til å vente med trening til i JANUAR....heng deg på da vel ;-)!

3 kommentarer:

=Anja sa...

Så artig å se skiene dine
Jeg kjøpte splitter nye Madshus fjellski i 2oo2 da j gikk på folkeskole i Stavern
Gulle gode ski- med den helt unike logoen bak bindingene:"Made in Norway"!
Stikk den!

Lykke til med treninga uansett:0)

Slutt

Ildergreien sa...

Pt var faktisk noe av det smarteste jeg har gjort mht trening. ;)

Runa sa...

Anja:Takk ;-)!Jeg kan ikke stikke den!!Men skia mine er jeg skikelig stolt av.De er håndplukket på madshus til ei som har gått aktivt på ski!Ingvar og jeg fikk et par hver.De har super god glid!
Ildergreien:Så hyggelig at du titter innom ;-)PT er trening med resultater!!Jeg er langt mer våt i luggen etter en time med PT enn en time alene ;-)!