tirsdag 30. desember 2008

NYTT ÅR

Om jeg hadde visst at denne boka var så FLOTT, hadde dette blitt årets julegave til ALLE!!!
Marte hadde den med hjem fra Oslo til JUL.

Jeg tenker ofte på de som ikke har det så godt som meg ....og ønsker å gjøre mer enn å tenke...
Man kan ikke redde verden ALENE....MEN om alle gjør LITT....kan det iallefall LINDRE... en liten stund...gi en PAUSE....eller gi noen en føleslse av å bli SETT . Det er så MANGE
flotte mennesker der ute som kanskje har trådt litt feil eller på annen måte har kommet skjevt ut i livet.
Syntes vedk. her sier det så flott :

IKKE FORDØM
Det er så mye godt i den verste av oss
og så mye dårlig i den beste at det
sømmer seg ikke for noen av oss
og finne feil ved resten av oss.

av Hans Petter , selger nr.560

Jeg ønsker ALLE et GODT 2009 !

;-) RUNA

3 kommentarer:

Surfine sa...

JA det var jammen godt sagt!!

Godt nyttår til deg og dine også:o) Søskenbarntreff ja...jeg er med å fikser jeg!!! Det høres kos ut:o) Stor klem, og takk for godord i bloggen min!

irina /Alex sa...

Ja den stiller jeg meg bak.
Tusen takk for kommentar.
Det varmer i ett hjerte vet du :)
Godt nytt år :)
Klem

trine40 sa...

Fantastiske ord, runa!