lørdag 6. desember 2008

JULESTEMNING I HEIMEN

jul -08 011

Den første uka i desember har sust avgårde!

jul -08 006 jul -08 008

Jeg er på ingen måte ferdig med juleforberedelser....men lar meg IKKE stresse av den grunn. Jeg kan være fryktelig effektiv når jeg setter i gang !

Kakebakst ,julekort og julegavekjøp står fremdeles på lista over ting jeg skal ha unna.

Denne helga er det JULEBORD på fredag, RAKFISKlag lørdag og koselig besøk av brorsan med kone og 4 gutter på søndag. Har tenkt å kose meg med det og ikke korte ned på jukeforberedelseslista denne helgen!

Snøen ligger hvit og vakker over byen . Skisporene er flotte og det er på tide å komme seg på tur ;-)!

Ha ei fin helg og ta vare på deg selv i førJULStida.

10 kommentarer:

marte sa...

Dette GLEDER jeg meg til å komme hjem til :D
Godt å høre at du ikke lar deg stresse - det blir jul uansett! Og jeg lover å hjelpe med det som gjenstår når jeg kommer hjem!
Kos dere med alt som skal skje i helga :)
Ps. Julegardinene ser veldig bra ut!

Runa sa...

;-)!Julegardinene er....helt greie!Trukke jeg blir fornøyd med julegardiner noen gang...
Da venter jeg med Sarah Bernard ...til du kommer hjem....eller?;-)

marte sa...

Hehe... hvis du tror det hjelper at jeg er der når du baker DE kakene så... hjelper jeg gjerne til :) ...Men av erfaring veit jeg at det kanskje er best at du er HELT aleine akkurat da? :P

Runa sa...

;-)det er nok best det ja !!!

Lilly Craft sa...

Nydlig!

=Anja sa...

Rart å tenke på- at j nettop har vært i Kongsberg :o)
Børnene er storfornøyd med div tekniske duppeditter for tida- og har nå lagt seg
Det er advent
Det er fred
Og det er hälgdagskväll i timmerkoian0)

Slutt

Runa sa...

Lilly:Takk :-)!
Anja:Ja,jammen rart å tenke på at det ikk er lenge siden du var her ;-)!Tenker på den stunda med glede!

Betty Boom sa...

Rakfisk laget er gjort unna, mye å glede seg til i livet. Jeg lager jul på to timer, trenger ikke mere enn det. Vi er for fokuserte og piviligerte. Det blir jul lell.

Sylvi sa...

Så koselig, Runa :-) Julegardinene så flotte ut de!

Jeg har en adventstake, julekalender, julestjerne og røkelse... men siste uke før sjølveste kvelden er jeg der nok jeg også ;-)

Kos deg i julestria!

Runa sa...

Betty:;-)Mange gleder finnes om man vet å nyte dem ;-)!Hos meg er det jul utenfor døra og på kjøkkenet fra advent!Resten MÅ vente til nærmere "lille"!
Sylvi:Da er vi nok likt i leia ;-)og røkelse er et must fra edvent
;-)!!