søndag 21. desember 2008

HØY OG MØRK TIL JUL !



Fra pittelita og lys til høy og mørk i løpet av ei formiddagstund
;-)! ...Og selvfølgelig "blanna"reaksjoner:
har du klipt deg...du så MYE eldre ut...oiiii ;-)....detta var uvant...du var kjempefin....du så yngre ut....skal du også se ut som et glitrende juletre!!!!
Jeg er fornøyd sjøl! Og er trygg på at jeg er fin nok for MEG! -Og forandring fryder - uansett ;-)!

Her er det JUL i heimen så det holder til laaaangt ut på NYåret ;-)!!!!

Jeg er akkurat ferdig med den siste arbeidshelga i dette året. Det er unektelig mye som skal gjøres før JUL! I JULA kjøres det med helgebemanning dvs. færre folk.DA blir det ikke rom for så mye utenom det høyst nødvendige! Og alle vil jo være litt ekstra fine til jul....på håret og negler og.......noen bekymrer seg for slakt de skulle ha henta....;-)....og klær må henges fram.....gjerne 2 uker i forveien! Da må vi trå til litt ekstra i forkant så alle blir trygge på at detta ordner seg...i år også ;-)! Jeg er utrolig heldig som jobber med mennesker! Både klinkende klare og noen litt mere overskyet...! Det er nydelige opplevelser hver dag. Jeg bestreber meg på å gjøre dagen deres best mulig på DERES premisser ;-)! Det er en glede!

Dagene flyr fort, men jeg har kontroll.Det har vært både skole konsert hos minste jenta (noe som var helt overveldende!!!! Vi ante ikke at vi hadde et SÅ stort talent i familien!!!!!)

Julebesøk hos bessmor, mor og tante! Jule konsert i kirken .....og julefred i heimen ;-)!
Vi er flinke til å tenne lys og nyyyte førjulstiden ;-)!

Jeg holder koken med styrketrening men kondisjonsøktene har kolidert med en del andre viktige ting i det siste ,men det kommer seg på nyåret!-om ikke før!
Skiføret er bedre i Kongsberg enn i Hemsedal - det er veldig uvanlig!

Ha ei fin JUL alle som titter inn! Ta vare på deg selv ;-)

8 kommentarer:

Betty Boom sa...

POWER WOMAN. Stilig spør du meg. Attitude og styrke. Folk sier så mye rart når de er usikre. Bloggen min har 3 års dag i dag :-)

Surfine sa...

Synes håret blei flotters jeg Runa! om du er blitt så mye høyere vet jeg vel ikke om jeg tror på ;o) ...Jeg bruker å si når det er frisørfiks på gang; "det er bare hår". hi hi!! Går som regel bra!

Julefred ja, kommer nok her også, om et par dager:o)

Kos deg masse!!

trine40 sa...

Flott på håret, super dame! Du er nok et medium for positiv energi; jeg får i alle fall litt ekstra "piff" når jeg er innom her og leser:D

Runa sa...

Betty:Takk!Grattis med 3 ÅR!!!
Surfine:Takk!Høy ;-)nei.. vi har vel ikke mange 2 metere å slekte på i familien vår!
Trine:Takk !;-) Føler at jeg har mere positiv energi enn på veldig lenge!!!

Siwen sa...

Hei vennen.
Du ser hel fantastisk ut, men det beste er at du er enda mer fantastisk inni deg. Jeg er glad og stolt over å være din venn! Koselig å møte Marte og Mari igjen. De er liksom litt mine også. Har litt igjen å gjøre før Stine og jeg drar til Vinje for å feire jul i morgen.
I dag er det drekkedagsnatta som stå på agendaen for de unge. Huset har sprudlet av glade festklare unge i dag. Kjempekoselig.
Emil kom fra Oslo nå i kveld, så jeg regner med at jeg rekker noen ord før vi reiser i morgen.
En kjempestor juleklem "from all of us to all of you"!!!!

GundaM sa...

øsses, så tøff du er som turte dette da!!! Kansje jeg skal prøve meg og bli blond...? Hihni, hadde vært gøy!

Stilig!

Innom for å ønske deg ei riktig fin jul, kos deg masse!

Klemz

Betty Boom sa...

Okei. God Jul. Betty

Runa sa...

Siwen:Så koselig å høre fra deg!!!
Tusen takk for veldig hyggelig kompliment!Kos deg masse i Vinje!Vi snakkes før året forsvinner over i 2009!Kjempeklem!
Gundam:det er jo bare hår...som kusina mi så vakkert sa!Takk for julehilsen!
Betty:Veldig veldig hyggelig!