onsdag 24. desember 2008

GOD JUL !

Det aller koseligste jeg gjør JUL aften morgen er å stå tidlig opp for å nyte synet av det glitrende juletreet i stua.
Det gjorde søsknene mine og jeg når vi var små :-) det var en magisk stund og nydelige minner :-)I barndomshjemmet speilet juletreet seg i det nylakka stuegulvet der vi satt side om side og nøt synet i stum beundring.






Jeg var så uheldig et år... at JULE treet blåste overende i gjennomtrekk da jeg skulle lufte litt......
Hellet i uhellet var at jeg fikk mange gamle fine julekuler av bestemor som syntes synd på meg!




Varme ønsker om en vakker JUL til ALLE!

5 kommentarer:

Surfine sa...

GOD JUL TIL DEG OG DINE RUNA!!! stor juleklem fra "nedi veien"

Sylvi sa...

God jul til dere!

TAXIBEIB sa...

Gid jul! De beste ønsker for alle hos deg!

Betty Boom sa...

Nå er vi over kneiken her :-)

Runa sa...

Sylvi og Taxibeib:Takk!
Betty:Veldig glad på dine vegne!