søndag 7. desember 2008

EI KJEMPEFIN HELG!

Koselig JULEbord fredag kveld med hyggelige folk og god mat! Som alltid er jeg en av de første som "tar kvelden" ! Jeg orker ikke seine kvelder lenger ;-)!Våkner til fast tid hele året igjennom.... 0500 ! Ikke snakk om å sove ut! Da blir jeg trøtt når klokka drar seg mot natt!

Lørdag var jeg nok litt uggen...2 glass for mye kvelden før.?Men jeg fikk fart på meg utover formiddagen! Om kvelden var det rakfisklag med alt hjertet kan begjære av vått og tørt!Praten gikk lett og høylydt ;-)!Veldig trivelige folk!

Tidlig våken som vanlig søndag. Klokka blei ikke mer enn halv tolv før vi heiv oss ut i sporet! Fantastisk føre og gnistrende vær!

Selv med dårlige mobil bilder kan man se at dette er vakkert!

Søndag ettermiddag hadde vi besøk av broder`n med fam! Veldig hyggelig!! Alt for sjelden vi sees! Søster og svoger kom også en tur ;-) så dette ble skikkelig søsken treff!

Innholdsrik og koselig helg ;-)!Helt klar for ei ny uke ;-)

7 kommentarer:

trine40 sa...

rakfisk? *grøss*
Imponerende at du tar en skitur dagen derpå,- men ut fra omgivelsene er det jo verd det.

Runa sa...

Trine:;-)Som tidligere nevnt..jeg liker laget ...IKKE rakfisken!Det ble spekemat til meg;-)!Og JA nydelig ski tur!Jeg vet at jeg blir happy inne i hodet mitt etter turen...selv om det er tungt å komme seg ut...;-)

marte sa...

Dere har jo skikkelig vintervær jo...! Flotte bilder!! Her er det ikke særlig mye snø og stemning...
Men snart blir det jul i Kongsberg :)

Runa sa...

Marte:Jepp det har vi ;-)!Gleder meg til du kommer hjem!

Therese sa...

Så flotte bilder!! Ser herlig ut å gå på ski der :o)

Veldig så tidlig du våkner da !!!
Jeg er B menneske, står ikke tidlig opp hvis ikke jeg MÅ ;o) Skulle egentlig ønske jeg var litt "flinkere" til å komme meg opp tidligere....

Ønsker deg en forstatt god kveld og fin 2. adventsuke :o)

Betty Boom sa...

Rakfisk LOVE
Magiske stunder du har fanget inn.
Større enn selve livet!

Runa sa...

Therese:deilig med snø og ski!Non er AAAA o andre er BBB ;-)!Vi må være som vi er ;-)!
Betty:smaken av rakfisk er som baken ..delt ;-)..men akevit og øl kan jeg klare..